Το νέο τετρακίνητο «θηρίο» της Toyota για το Ράλι Ντακάρ

Toyota GR DKR Hilux EVO T1U

Η Toyota Gazoo Racing αποκάλυψε το GR DKR Hilux EVO T1U, την επόμενη εξέλιξη του αυτοκινήτου που έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στο Ράλι Ντακάρ, ενόψει της 46ης επανάληψης του αγώνα που ξεκινά στις 5 Ιανουαρίου 2024.

Μαζί με το αγωνιστικό Hilux η Toyota GR παρουσίασε και τα πέντε πληρώματα που θα οδηγήσουν τα ισάριθμα αντίτυπά του στο Ντακάρ του 2024. Δύο από τα πληρώματα αυτά θα συμμετάσχουν, πέραν του Ντακάρ, και σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally-Raid της FIA (W2RC).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πλέον στην ομάδα δεν ανήκει περσινός νικητής του αγώνα Nasser Al-Attiyah. Ο εμπειρότερος της πεντάδας, και πρώην νικητής του αγώνα, είναι ο Giniel de Villiers. Δύο άλλα DKR Hilux θα οδηγούν οι ταχύτατοι Lucas Moraes και Seth Quintero - που θα κάνουν όλη τη σεζόν του W2RC: μετά το Ντακάρ, το Abu Dhabi Desert Challenge στο τέλος Φεβρουαρίου, το Rally-Πορτογαλίας τον Απρίλιο, το Desafio Ruta 40 της Αργεντινής τον Ιούνιο και το Ράλι Μαρόκου τον Οκτώβριο.

Το τέταρτο Hilux θα οδηγεί ο μόλις 18χρονος Saood Variawa, ένας από τους νεαρότερους εργοστασιακούς οδηγούς της ιστορίας του Ντακάρ, που έχει σημειώσει ορισμένα εντυπωσιακά αποτελέσματα στους αγώνες της Νότιας Αφρικής. Και το πέμπτο αυτοκίνητο της Gazoo Racing θα χειρίζεται ο πρωτοεμφανιζόμενος στον αγώνα Guy Botterill, που πήρε τη θέση του τραυματία Henk Lategan.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, μαζί με τον De Villers, τρεις από τους πέντε οδηγούς της ομάδας είναι Νοτιοαφρικανοί. Ο Lucas Moraes είναι Βραζιλιάνος, και στο Ντακάρ του 2023 ήταν η αποκάλυψη του αγώνα μένοντας σταθερά στη δεύτερη θέση της γενικής με ένα ιδιωτικό Toyota Hilux - στην πρώτη του μόλις συμμετοχή. Ο Seth Quintero θεωρείται ένα από τα πιο μεγάλα ταλέντα του σπορ. Όσο για τον De Villers, έχει κερδίσει το Ντακάρ του 2009 με τη Volkswagen και με 20 συμμετοχές στον αγώνα είναι ο οδηγός που συμβάλλει με την εμπειρία του στην ομάδα.

Περνώντας στο νέο GR DKR Hilux EVO T1U, είναι 100 mm πιο πλατύ από την περσινή του εξέλιξη και έχει μια σειρά από σημαντικές μηχανικές και σχεδιαστικές αλλαγές. Η ανάρτηση είναι τροποποιημένη, όπως και το σύστημα ψύξης του κινητήρα, ενώ η μονάδα του air-condition για το πλήρωμα έχει αλλάξει θέση για καλύτερη χωροταξία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota GR εξέλισσε το νέο της αγωνιστικό αυτοκίνητο όλο το 2024, και τα πληρώματα της ομάδας έκαναν με αυτό πάνω από 30.000 χιλιόμετρα τόσο στους φετινούς αγώνες του W2RC και στο πρωτάθλημα της Νότιας Αφρικής, όσο και σε ιδιωτικές δοκιμές στις ερήμους του αφρικανικού Νότου (Καλαχάρι και Ναμίμπια).

Παράλληλα, σε συνεργασία με τη Repsol, εξελίχθηκε το νέο βιοκαύσιμο που θα χρησιμοποιεί η ομάδα σε αυτό τον αγώνα - το οποίο περιέχει σε ποσοστό 70% βιώσιμες ή ανακυκλώσιμες πρώτες ύλες. Τα καύσιμα αυτά εξελίχθηκαν από τη Respol στη Μαδρίτη, και περιέχουν υλικά όπως το χρησιμοποιημένο μαγειρικό έλαιο - λαμβάνοντας την έγκριση βιωσιμότητας ISCC της Ε.Ε.

Κατά τα άλλα, το Toyota GR DKR Hilux EVO T1U έχει σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων της Sadev, και τα τρία του διαφορικά είναι περιορισμένης ολίσθησης, το δοχείο καυσίμων του φέρει 540 λίτρα και το βάρος του είναι 2.010 kg - όσο το ελάχιστο όριο που έχει θέσει η FIA. Η ανάρτηση εμπρός και πίσω αποτελείται από διπλά ψαλίδια και έχει διαδρομή 350 mm. Τέλος, οι τροχοί Evo Course έχουν διάσταση 17 ιντσών και τα ελαστικά της BF Goodrich 37''.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Ράλι Ντακάρ 2024 θα διεξαχθεί και αυτή τη φορά αποκλειστικά στα εδάφη της Σαουδικής Αραβίας. Ξεκινά στις 5 Ιανουαρίου με έναν μικρό αγωνιστικό “Πρόλογο” κοντά στην πόλη Alula, και μετά από την ημέρα ξεκούρασης στις 13 Ιανουαρίου στην πρωτεύουσα Riyadh, θα τερματίσει στην παραλιακή πόλη Yanbu στις 19 Ιανουαρίου 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ