Μόνο έτσι θα χάσει το πρωτάθλημα η Ferrari

Ferrari

Μετά και την ολοκλήρωση του τρίτου grand prix του πρωταθλήματος, η Scuderia Ferrari εδραίωσε την κυριαρχία στη φετινή αγωνιστική σεζόν, έχοντας απέναντί της έναν και μόνον αντίπαλο. Τον παλιό κακό εαυτό της.

Ταχύτητα, αξιοπιστία, προσήλωση σε έναν και μοναδικό σκοπό. Αν υπάρχει «συνταγή» η οποία μπορεί να σε οδηγήσει στην κατάκτηση ενός παγκόσμιου τίτλου στον θαυμαστό κόσμο της Formula 1, τότε τη δεδομένη χρονική στιγμή φαίνεται πως βρίσκεται στα χέρια της ομάδας της Ferrari, η οποία μετά και την ολοκλήρωση του τρίτου grand prix της χρονιάς δείχνει να ανοίγει τη διαφορά που μέχρι τώρα τη χώριζε από τους έτερους διεκδικητές του φετινού πρωταθλήματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν ήταν μόνο το γεγονός ότι ο C. Leclerc κατάφερε να κόψει πρώτο το νήμα στον αγώνα που φιλοξένησε το Albert Park της Μελβούρνης, αλλά και η άνεση με την οποία ο Μονεγάσκος πιλότος της Scuderia Ferrari κατάφερε να φτάσει στη δεύτερη φετινή νίκη του, ανοίγοντας τη βαθμολογική ψαλίδα που τον χωρίζει από τους διώκτες του.

Η εικόνα στο Grand Prix της Μελβούρνης κάθε άλλο παρά «μαγική» ήταν, καθώς ακόμα κι αν ο M. Verstappen δεν είχε εγκαταλείψει εξαιτίας μηχανικής βλάβης, θα ήταν αναγκασμένος να αρκεστεί στους πολύτιμους μεν, όχι ιδιαίτερα… τιμητικούς δε βαθμούς της δεύτερης θέσης.

Μετά από μια 15ετία απόλυτης… ξηρασίας, η Ferrari βρίσκεται και πάλι στο σωστό μονοπάτι το οποίο μπορεί να την οδηγήσει όχι μόνο στην πηγή αλλά και το μεθυστικό νερό της κατάκτησης ενός παγκόσμιου τίτλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μολονότι, λοιπόν, να έχουμε μπροστά μας 18 συναρπαστικούς γύρους μέχρι να πέσει η καρό σημαία του φετινού πρωταθλήματος, με τα σημερινά δεδομένα ωστόσο η Scuderia Ferrari δείχνει ότι μπορεί να απειληθεί μόνον από τον ίδιο, τον κακό εαυτό της. Και εξηγούμαστε...

Ο αδύναμος κρίκος

Ένας αστάθμητος παράγοντας ο οποίος μπορεί να προκαλέσει τριγμούς στο ιταλικό οικοδόμημα είναι ο C. Sainz και η υπερπροσπάθεια του Ισπανού πιλότου να βρεθεί στην πρώτη γραμμή διεκδίκησης του φετινού τίτλου, φτάνοντας ταυτόχρονα και στην πρώτη νίκη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.

Το ξεκίνημα της φετινής σεζόν δεν ήταν το ιδανικό με αποκορύφωμα την απόδοσή του τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές του αυστραλιανού Grand Prix όσο και στον κυριακάτικο αγώνα. Ο Ισπανός και στις δύο περιπτώσεις δεν κατάφερε να διαχειριστεί με ψυχραιμία τις καταστάσεις, μένοντας το απόγευμα του Σαββάτου πολύ μακριά από την κορυφή και εγκαταλείποντας μετά από ένα «φθηνό» οδηγικό λάθος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα λάθος που κόστισε ακριβά στην Ferrari και την προσπάθεια που καταβάλλει η Scuderia ώστε να εδραιώσει την κυριαρχία της στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Αν τα προβλήματα αξιοπιστίας δεν «χτυπούσαν» και πάλι στο μονοθέσιο του Verstappen και ο Ολλανδός είχε καταφέρει να πάρει τη δεύτερη θέση, έχοντας πίσω του τον S. Perez, τότε η εγκατάλειψη του Sainz θα έπαιρνε μια διαφορετική διάσταση. Ακόμα και έτσι, πάντως, το παράπτωμα του Ισπανού δεν πρέπει και δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο, από μια ομάδα που διεκδικεί μετά από 15 χρόνια την επιστροφή της στις επιτυχίες.

Οι εύθραυστες ισορροπίες

Η χρόνια ξεκίνησε για τη Ferrari δίχως οι ισορροπίες ανάμεσα στους δύο πιλότους της Scuderia να είναι παγιωμένες. Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι οι Leclerc και Sainz εξακολουθούν να απολαμβάνουν ίσης μεταχείρισης κατά τη διάρκεια των grand prix και να μάχονται επί ίσοις όροις για την κατάκτηση της νίκης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέχρι τώρα, βέβαια, Leclerc και Sainz δεν έχουν βρεθεί αντιμέτωποι, διεκδικώντας μέσα στην πίστα το ίδιο σκαλί του βάθρου, γεγονός που προσφέρει την πολυτέλεια του χρόνου στον M. Binotto ώστε να αποφασίσει ποιος από τους δύο πιλότους θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για την ιταλική ομάδα και θα δεχθεί τη μέγιστη δυνατή υποστήριξη ώστε να φτάσει στην πολυπόθητη κατάκτηση του τίτλου.

Πρόσφατα ο επικεφαλής της Ferrari δήλωσε ότι είναι ακόμα νωρίς ώστε να δώσει στον C. Leclerc το χρίσμα του πρώτου οδηγού της Scuderia και πως ο C. Sainz πρόκειται να ανακάμψει και να αντεπιτεθεί, διαθέτοντας την ποιότητα και την ταχύτητα.

Βέβαια, η τακτική των ίσων αποστάσεων και των εύθραυστων ισορροπιών είναι πολύ πιθανόν να οδηγήσει στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, στην περίπτωση που οι δύο πιλότοι της Ferrari φτάσουν στο σημείο να κονταροχτυπηθούν για ένα καλύτερο πλασάρισμα, στο κυνήγι του παγκόσμιου τίτλου.

Ο εφησυχασμός

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επιστροφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 στην Ευρώπη θα σημάνει και την προσπάθεια των κατασκευαστών να αντιμετωπίσουν τις παιδικές ασθένειες των νέων μονοθεσίων και τις όποιες παρανοήσεις προέκυψαν στην ερμηνεία των νέων κανονισμών.

Πέρα από τα προβλήματα αξιοπιστίας, τα οποία ψαλιδίζουν τα όνειρα του Verstappen για την κατάκτηση του δεύτερου συνεχή τίτλου, η Red Bull Racing καλείται να δώσει λύσει και στα παραπανίσια κιλά του μονοθεσίου της και να βελτιώσει κατά αυτόν τον τρόπο το ρυθμό της.

Τεράστια φαντάζουν και τα περιθώρια βελτίωσης των ασημένιων βελών της Mercedes, καθώς οι μέχρι τώρα εμφανίσεις της γερμανικής ομάδας κρατούν μακριά από την κορυφή τόσο τον G. Russell όσο και τον L. Hamilton.

Μάλιστα τα προβλήματα της Mercedes δείχνουν να είναι πιο σύνθετα, καθώς πέρα από το έντονο φαινόμενο των αναπηδήσεων, γνωστό και ως porpoising, το υβριδικό σύνολο των Γερμανών δεν έχει πείσει κανέναν στο grid για την ισχύ του.

Με δεδομένο, λοιπόν, ότι Red Bull και Mercedes θα εξαντλήσουν κάθε περιθώριο βελτίωσης, το ίδιο οφείλουν να πράξουν και οι Ιταλοί αν δεν επιθυμούν να βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων σε έναν Grand Prix που επί της ουσίας θα πραγματοποιηθεί στην έδρα τους.

Στο ερώτημα αν το ίδιο το μονοθέσιο της διαθέτει περιθώρια βελτίωσης, η απάντηση ήρθε από την ίδια την ιταλική ομάδα στο αμέσως προηγούμενο αγώνα, όταν και οι μηχανικοί της Scuderia κατάφεραν να ξεκλειδώσουν πέντε επιπλέον ίππους από το υβριδικό σύνολο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση μιας μάλλον εύκολης νίκης από τον C. Leclerc. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ