Formula 1: Μαραθώνιο Γκραν Πρι με πρωτιά στην τηλεθέαση

GP Australias

Το Γκραν Πρι Αυστραλίας που έγινε στο σιρκουί Alberk Park, αποτέλεσε τον τρίτο σταθμό του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1.

Όμως ήταν το πιο επεισοδιακό εδώ και χρόνια. Προβλήθηκε σε μια μαραθώνια ζωντανή και αποκλειστική μετάδοση από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+, που ξεκίνησε στις 7 το πρωί με την εκπομπή «Formula 1 Show», η οποία προηγήθηκε του αγώνα, και ολοκληρώθηκε σχεδόν 4 ώρες μετά, με τη νίκη του Max Verstappen.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Κυριακάτικη αναμέτρηση υψηλών ταχυτήτων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα. Στο δυναμικό κοινό 18 -54 κατέγραψε 22,7% και ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του με διαφορά 11,1 μονάδες από το δεύτερο κανάλι. Κόκκινο χτύπησε η τηλεθέαση στους άνδρες ηλικίας 15-34 με 63% ενώ στο ανδρικό κοινό 45-54 σημείωσε 33,7%. Και οι γυναίκες είδαν F1 αφού σε επιμέρους γυναικείο κοινό (25-34) κατέγραψε 31,3%. Η εκπομπή «Formula 1 Show» ήταν επίσης πρώτη στη ζώνη προβολής της με διαφορά 2,3 μονάδες από τον ανταγωνισμό και κατέγραψε 16,7% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Το Grand Prix της Αυστραλίας θα μείνει στην ιστορία της Formula 1 καθώς ήταν ο πρώτος αγώνας εδώ και 73 χρόνια που ολοκληρώθηκε μετά από 3 διακοπές! Το Albert Park έκρυβε πολύ «δράμα» παρότι για τον νικητή Verstappen η βόλτα στο πάρκο ήταν σχεδόν ανέφελη. Ο Ολλανδός που εκκινούσε από την pole, έχασε το προβάδισμα στην 1η στροφή από τον Ράσελ και τη 2η θέση από τον Lewis Hamilton στην 3η στροφή. Η διακοπή του αγώνα στον 8ο γύρο, λόγω της εξόδου του Alex Albon, τον ωφέλησε, καθώς ο George Russell, όπως αποδείχτηκε, έκανε λάθος επιλογή στρατηγικής και ο Ολλανδός πέρασε 2ος στην επανεκκίνηση. Εντέλει κατάφερε να προσπεράσει τον Hamilton λίγους γύρους μετά και να πάρει μια εύκολη νίκη παρότι πίσω του έγινε χαμός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 8ο γύρο και η διακοπή του αγώνα είχε ως αποτέλεσμα όλοι οι οδηγοί να βάλουν τη σκληρή γόμα και να προσπαθήσουν μ’ αυτή να τερματίσουν τον αγώνα. Έτσι μεγάλο μέρος του αγώνα κύλησε με διαχείριση ελαστικών. Στον 54ο γύρο, τέσσερις γύρους πριν το τέλος, ο Kevin Magnussen χτύπησε στον τοίχο. Εκεί ο αγώνας διακόπηκε για 2η φορά και στην 3η εκκίνηση φυσιολογικά έγινε χαμός καθώς τα μονοθέσια είχαν ελαφρώσει από και τα νέα ελαστικά τους ήταν εκτός παραθύρου βέλτιστης θερμοκρασιακής λειτουργίας. Ο Carlos Sainz πήρε ποινή γιατί χτύπησε τον Fernando Alonso, ο αγώνας διακόπηκε ξανά και τελικά το πέσιμο της καρό σημαίας έγινε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας με την κατάταξη που υπήρχε πριν τη 2η διακοπής. Οι Alpine όμως, που συγκρούστηκαν επίσης, δεν τερμάτισαν και έχασαν τους βαθμούς. Υπήρξαν ενστάσεις από τον Haas, διαμαρτυρίες από τον Sainz, προβληματισμοί από τον Ράσελ και αντιπαραθέσεις. Το σίγουρο είναι πως οι αγωνοδίκες, Nish Shetty, Loic Bacquelain, Enrique Bernoldi (οδηγός) και Christofer McMahon (τοπικός) έπαιξαν καθοριστικό ρόλο συνεπικουρώντας τον αλυτάρχη Niels Wittich στις αποφάσεις του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην εκπομπή «Formula 1 Show» με τον Τάκη Πουρναράκη και τον Πάνο Σεϊτανίδη, που προηγήθηκε του Grand Prix και μεταδόθηκε σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+, μίλησε σε μια σπάνια συνέντευξή του ο διευθυντής τηλεοπτικών δικαιωμάτων της F1, Ian Holmes. Δείτε το σχετικό βίντεο πατώντας εδώ.

Στην εκπομπή προβλήθηκε, επίσης, και μία αποκλειστική συνέντευξη του διευθυντή μηχανολογίας της Mercedes F1, Andrew Shovlin. Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ.

Καθώς το κινεζικό Grand Prix έχει αφαιρεθεί από το πρόγραμμα λόγω περιορισμών της Covid 19, τα μονοθέσια δίνουν επόμενο ραντεβού την Κυριακή 30 Απριλίου στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, στην πρωτεύουσα των Αζέρων, την πόλη της φωτιάς και των Ανέμων, το Μπακού. Μη χάσετε στιγμή αποκλειστικά στον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+!

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ