Formula 1: Οι στρατηγικές επιλογές ελαστικών στο GP Ιταλίας

Max Verstappen

Το Γκραν Πρι Ιταλίας δεν είχε το δράμα άλλων αγώνων, με τα ελαστικά να παίζουν καθοριστικό ρόλο σε αυτό – λόγω της περιορισμένης φθοράς τους.

Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen χρειάστηκε μόλις 12 γύρους για να φτάσει από την έβδομη θέση που εκκινούσε, στην πρώτη. Αυτό συνέβη όταν ο προπορευόμενος οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc -που είχε εκκινήσει από την pole- μπήκε στα pit ενόσω είχαμε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ήταν οι δυο από τους πέντε οδηγούς που εκκίνησαν με την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα. Οι άλλοι 15 εκκίνησαν με την P Zero κίτρινη μέση γόμα. Ο Verstappen μπήκε στα pit για το μοναδικό προγραμματισμένο του pit stop στον 25ο γύρο. Αυτό δεικνύει πόσο χαμηλή ήταν η πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης της μαλακής γόμας. Έβαλε τη μέση γόμα και πήρε ξανά το προβάδισμα όταν ο Leclerc πραγματοποίησε τη δεύτερη αλλαγή του.

Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο τέλος, είχε ως αποτέλεσμα να πραγματοποιηθεί ακόμη ένας γύρος αλλαγών. Αυτό δεν άλλαξε την τελική κατάταξη καθώς η καρό σημαία έπεσε με το αυτοκίνητο ασφαλείας να οδηγεί την κούρσα.

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ: Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Είδαμε πλήθος διαφορετικών στρατηγικών, είχαμε οκτώ διαφορετικές στρατηγικές στους πρώτους 10 οδηγούς. Μολονότι η ταχύτερη στρατηγική ήταν αυτή της μιας αλλαγής (χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας) ο Leclerc ακολούθησε στρατηγική δυο αλλαγών χρησιμοποιώντας την μαλακή και τη μέση γόμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο οδηγός της Mercedes, George Russell ήταν ο μόνος απ’ όσους ανέβηκαν στο βάθρο που έβαλε την P Zero λευκή σκληρή γόμα όπως το είχε σχεδιάσει εξαρχής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ