Η FIA ξεκαθαρίζει τον κανονισμό που την εξέθεσε

Lance Stroll

Μετά το φιάσκο στο Γκραν Πρι της Σαουδικής Αραβίας με τις ποινές που έρχονταν και έφυγαν, η παγκόσμια ομοσπονδία ξεκαθάρισε το τοπίο.

Η FIA έσπευσε να δώσει τέλος σε συμβάντα όπως αυτό της Jeddah, όπου ο Fernando Alonso τιμωρήθηκε για λάθος της ομάδας του ενώ είχε μπει στα pit για να εκτίσει προηγούμενη ποινή. Εκεί, σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι μηχανικοί του έπρεπε να περιμένουν πέντε δευτερόλεπτα προτού αρχίσουν εργασίες στο πλαίσιο του pit stop.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, ο πίσω γρύλος είχε ακουμπήσει εξ αρχής στην Aston Martin του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή. Μετά από επισήμανση αντιπάλου ομάδας η οποία φέρεται να είναι η Mercedes-AMG Petronas, οι αγωνοδίκες του δεύτερου αγώνα της χρονιάς εξέτασαν τα διαθέσιμα video και αποφάσισαν να δώσουν νέα ποινή, αυτή τη φορά 10 δευτερολέπτων.

Με αυτή ο Alonso έχανε το εκατοστό βάθρο της καριέρας του στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ. Ένα βάθρο που το είχε πανηγυρίσει κι ένα τρόπαιο που είχε σηκώσει.

Υπήρξε όμως και νέα ανατροπή. Η Aston Martin υπερασπίστηκε τις κινήσεις της λέγοντας πως η επαφή δεν συνεπάγεται εργασία και έπεισε τους αγωνοδίκες να αναιρέσουν την ποινή.

Τώρα, ενόψει του αγώνα στην Αυστραλία, η FIA ξεκαθάρισε τα πράγματα μέσω του επικεφαλής μονοθεσίων, Steve Nielsen.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O Βρετανός είπε: «Προς διευκρίνηση και μέχρι νεωτέρας, το άγγιγμα του μονοθεσίου ή του οδηγού, με χέρι, εργαλείο ή εξοπλισμό (συμπεριλαμβανομένων των εμπρός και πίσω γρύλων) κατά τη διάρκεια έκτισης ποινής, θα θεωρείται ως εργασία».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ