Formula 1, GP Σιγκαπούρης: Άνετη νίκη για Russell - Πρωταθλήτρια η McLaren και κερδισμένος ο Norris από την επαφή με Piastri (video)

O Russell δεν απειλήθηκε ποτέ και έφτασε στη 2η φετινή νίκη ενώ η McLaren κατέκτησε μαθηματικά τoν τίτλο στους κατασκευαστές αν και οι Norris, Piastri είχαν επαφή στην αρχή του αγώνα.
Η διαδρομή στη Marina Bay παραδοσιακά μας δίνει ελάχιστα προσπεράσματα οπότε η εκκίνηση και η στρατηγική θα ήταν οι καθοριστικοί παράγοντες για την εξέλιξη του αγώνα. Η πλειοψηφία των πιλότων έβαλαν τη μέση γόμα και την... έκπληξη την έκανε ο Verstappen που χρησιμοποίησε τη μαλακή στην αρχή του αγώνα. Η εκκίνηση είχε δράματα αφού ο Norris πετάχτηκε εντυπωσιακά, πέρασε τον Antonelli και βρέθηκε στο πλάι του Piastri. Είχε επαφή με το πίσω μέρος του Verstappen, πληγώνοντας την πτέρυγά του ενώ ακούμπησε και με τον teammate του. Το αποτέλεσμα ήταν να ανέβει στην 3η θέση και ο Piastri να γίνει έξαλλος.
Με συνεχόμενα team radios ο Piastri έλεγε ότι αυτό που συνέβη δεν ήταν δίκαιο αφού η επαφή με τον Norris του στέρησε μία θέση. Οι αγωνοδίκες, σωστά, έκριναν ότι δεν υπήρχε τίποτα μεμπτό στη μεταξύ τους μάχη ενώ και η McLaren δεν έδωσε κάποια εντολή στον Norris ο οποίος δεν αντιμετώπισε θέματα με την εμπρός του πτέρυγα στη συνέχεια του αγώνα.
BUY NOW
O Russell είχε καταιγιστικό ρυθμό και άνοιγε συνεχώς τη διαφορά του από τον Verstappen ο οποίος είχε και την απειλή του Norris. Ο Ολλανδός ήταν δεδομένο ότι θα έμπαινε πρώτος σττα pits αφού είχε τη μαλακή γόμα. Κάτι που συνέβη στον 20ο γύρο, βάζοντας τη σκληρή γόμα.
Ο Leclerc που είχε κερδίσει τις θέσεις από Hamilton και Antonelli μπήκε νωρίς στα pits. Μόλις στον 22ο γύρο πέρασε στη σκληρή γόμα και αυτό επηρέασε και τη στρατηγική των McLaren που θα ήθελαν να μείνουν παραπάνω στην πίστα για να εκμεταλλευτούν το γεγονός ότι ο Verstappen είχε κάνει αλλαγή ελαστικών στον 20ο γύρο. Στον 26ο γύρο μπήκαν και οι δύο Mercedes ενώ ένα γύρο μετά ακολούθησε ο Norris. Στον 28ο μπήκε ο Piastri που αυτή τη φορά είχε αυτός καθυστέρηση στα pits και είδε τον Leclerc να τον πλησιάζει.
Οι 6 γύροι που είχε στη διάθεσή του ο Verstappen του επέτρεψαν να κλείσει τη διαφορά από τον Russell κάτω από τα 4 δευτερόλεπτα ενώ και στη συνέχεια είχε καλό ρυθμό και πλησιάσε ακόμη περισσότερο. Οι McLaren είχαν σημαντική διαφορά μεταξύ τους αλλά και με τον Verstappen και για να άλλαζε η εικόνα του αγώνα θα έπρεπε να υπάρξει κάποιο συμβάν. Ένα μπλοκάρισμα του Verstappen έδωσε την ευκαιρία στον Norris να μαζέψει 3 δευτερόλεπτα και να πλησιάσει σα 1,8 δευτερόλεπτα.
Τα ντουμπλαρίσματα άρχισαν να παίζουν ρόλο στις διαφορές των πρωτοπόρων και ο Norris πλησίασε τον Verstappen σε απόσταση που του έδινε την ευκαιρία να ενεργοποιήσει να DRS. Ο Russell κράταγε με άνεση στην πρωτοπορία ενώ ο Hamilton που είχε χτίσει μεγάλη διαφορά από τον 8ο Lawson έκανε δεύτερη αλλαγή ελαστικών, έβαλε τη μαλακή γόμα και παρέμεινε στην 7η θέση.
Η μάχη Verstappen - Norris ήταν αυτή που είχε ενδιαφέρον στο τέλος του αγώνα. Ο Piastri δεν μπορούσε να πλησιάσει και περίμενε να δει αν η διαφορά του στη βαθμολογία από τον teammate του θα μειωνόταν στους 22 βαθμούς ή στους 19 σε περίπτωση που κατάφερνε να περάσει. Πιο πίσω ο Antonelli πέρασε τον Leclerc ο οποίος ήξερε ότι σε λίγο θα ένιωθε την... ανάσα του Hamilton.
Ο Hamilton πέρασε εύκολα τον Leclerc και έβαλε στο... στόχαστρό του τον Antonelli. Τελικά ο Βρετανός δεν τα κατάφερε λόγω προβλήματος με τα φρένα και είδε και τον Leclerc να τον ξεπερνά. Ο Verstappen κράτησε πίσω του τον Norris.
Ο Russell έφτασε άνετα στην 5η νίκη της καριέρας του και 2η φετινή μετά τον Καναδά. Ο Verstappen άντεξε στην πίεση και πήρε τη δεύτερη θέση μειώνοντας στους 63 βαθμούς τη διαφορά του από τον Piastri. Ο Norris μείωσε στους 22 βαθμούς από την κορυφή με την 3η θέση που πήρε.
Ο εκνευρισμένος Piastri μάλλον χάρηκε από το ότι ο Verstappen κράτησε τη 2η θέση αφού δεν έχασε και πολλά στη βαθμολογία των οδηγών. Ο Antonelli πήρε την 5η θέση ενώ ακολούθησαν οι Leclerc, Hamilton ,Alonso, Bearman και Sainz.
Αυτός είναι ο 10ος τίτλος στους κατασκευαστές για τη McLaren που ξεπέρασε τη Williams και είναι μόνη στη 2η θέση, 6 τίτλους πίσω από τη Ferrari.