
H στρατηγική του ενός pit stop έφερε μία σπουδαία νίκη στον Norris ο οποίος μείωσε στους 9 βαθμούς της διαφορά του από τον Piastri. 2ος ο Αυστραλός και 3ος ο Russell.
Ο 14ος αγώνας της σεζόν διεξήχθη στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ με τον Leclerc να είναι στην pole position και τους Piastri, Norris να τον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των πιλότων έβαλαν τη μέση γόμα και για να βρούμε διαφορετική επιλογή έπρεπε να πάμε εκτός δεκάδας. Sainz, Albon έβαλαν τη μαλακή και οι Hamilton, Gasly τη σκληρή. Η εκκίνηση του Leclerc ήταν εξαιρετική ο οποίος κράτησε άνετα την πρώτη θέση ενώ ο χαμένος ήταν ο Norris που προσπάθησε να περάσει τον Piastri και το μόνο που κατάφερε ήταν να χάσει 2 θέσεις από Russell και Alonso.
O ρυθμός του Leclerc ήταν εξαιρετικός και άνοιγε συνεχώς τη διαφορά του από τον Piastri. Την ίδια ώρα ο Norris πίεσε και πέρασε τον Alonso και έφτασε πίσω από τον Russell χωρίς να καταφέρει να τον περάσει. Στον 19ο γύρο η McLaren τράβηξε τον Piastri με την ελπίδα να τον φέρει μπροστά από τον Leclerc. Η Ferrari αντέδρασε και στον επόμενο γύρο έβαλε τη σκληρή γόμα στον Μονεγάσκο και τον έβγαλε και πάλι μπροστά από τον πιλότο της McLaren. Ο Norris πήγε σε διαφορετική στρατηγική και έμεινε στην πίστα, γνωρίζοντας ότι θα χάνει χρόνο έναντι των υπολοίπων που άλλαξαν ελαστικά.
BUY NOW
Ο Norris άντεξε μέχρι τον 32ο γύρο και μπήκε για να βάλει τη σκληρή με σκοπό να πάει μέχρι το τέλος. Η διαφορά Leclerc - Piastri ήταν κοντά στα 2 δευτερόλεπτα ενώ ο Norris ήταν 4ος, σε απόσταση 9 δευτερολέπτων από τον Russell. Ο Leclerc προτίμησε να μπει πρώτος για το 2ο pit stop με τον Piastri να μπαίνει 5 γύρους μετά. Ο Norris πήρε την πρωτοπορία του αγώνα και είχε διαφορά 7 δευτερολέπτων από τον Leclerc.
O Piastri είχε εκπληκτικό ρυθμό με το δεύτερο σετ σκληρής γόμας, μάζεψε τη διαφορά από τον Leclerc και τον πέρασε στον 51ο γύρο. Ο Leclerc ήταν έξαλλος με τον τρόπο που διαχειρίστηκε η ομάδα τον αγώνα. Ο Μονεγάσκος ήταν πολύ αργός στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα και έβλεπε τον Russell να πλησιάζει επικίνδυνα ενώ ο ίδιος έχανε επαφή με τις McLaren.
O Piastri είχε 14 γύρων πιο φρέσκα ελαστικά και μάζευε με εντυπωσιακό ρυθμό τη διαφορά του. Την ίδια ώρα ο Russell με απαιτητικό τρόπο πέρασε τον Leclerc και ανέβηκε στην τρίτη θέση. Η μάχη των McLaren στους τελευταίους 5 γύρους θα έκρινε τα πάντα.
Ο Lando Norris άντεξε μέχρι το τέλος στην πίεση του Piastri και πανηγύρισε την 9η νίκη της καριέρας του μειώνοντας στους 9 βαθμούς τη διαφορά από τον Piastri.
Δεύτερος τερμάτισε ο Piastri και τρίτος ο Russell. Ο Leclerc πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων για τη μονομαχία με τον Russell αλλά έμεινε στην 4η θέση. Alonso, Bortoleto, Stroll, Lawson, Verstappen, Antonelli ολοκλήρωσαν τη δεκάδα.