Formula 1, GP Καναδά: Κυρίαρχος ο Russell - Τράκαραν οι δύο McLaren, καταστροφή για τον Norris (Video)

Russell win Canada 2025

Ο Russell πανηγύρισε την 4η νίκη της καριέρας του, την ώρα που ο Antonelli ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο (3η θέση). Αναμεσά τους ο Verstappen, ενώ ο Norris έκανε τεράστιο λάθος και συγκρούστηκε με τον teammate του, Oscar Piastri.

Ο 10ος αγώνας της σεζόν διεξήχθη στο Μόντρεαλ με τους Russell και Verstappen να είναι στις 2 πρώτες θέσεις του grid και όλοι περίμεναν τη μεταξύ τους μάχη. Η επιλογή των πρώτων έξι της κατάταξης ήταν η μέση γόμα, με τους Norris και Leclerc να επιλέγουν τη σκληρή ψάχνοντας τρόπο να ανατρέψουν τα δεδομένα που δημιούργησαν οι ίδιοι με τις κακές τους κατατακτήριες δοκιμές. Η εκκίνηση ήταν πεντακάθαρη με τον Russell να κρατάει εύκολα την πρώτη θέση και τον Verstappen να τον ακολουθεί. Ο Piastri έψαξε τρόπο να βρεθεί μπροστά από τον Ολλανδό αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να χάσει τη θέση του από τον Antonelli που σκαρφάλωσε 3ος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στους πρώτους γύρους του αγώνα ο Verstappen προσπάθησε να πιέσει τον Russell αλλά δεν τα κατάφερε να βρεθεί σε απόσταση βολής. Έτσι σιγά σιγά κράτησε μία απόσταση 1,5 δευτερολέπτου για να μπορεί να διαχειριστεί τα ελαστικά του. Σημαντική λεπτομέρεια ότι οι δύο πρώτοι είχαν χρησιμοποιημένα ελαστικά 3 γύρων, ο Antonelli χρησιμοποιημένα 6 γύρων ενώ οι Piastri, Hamilton είχαν φρέσκο σετ μέσης γόμας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά το 10ο γύρο η μέση γόμα άρχισε να δείχνει σημάδια φθοράς και έτσι ο Norris έπιασε τον Alonso και τον πέρασε αναβαίνοντας στην 6η θέση. Την ίδια ώρα ο Antonelli έφτασε τον Verstappen και την ώρα που τον πέρναγε τον είδε να μπαίνει στα pits (13ο γύρο) για να αλλάξει ελαστικά και να βάλει τη σκληρή γόμα η οποία θα ήταν αυτή που θα κυριαρχούσε στον αγώνα. Όπως ήταν αναμενόμενο ένα γύρο μετά ακολούθησε και ο Russell που παρέμεινε μπροστά από τον Ολλανδό.

Ο Norris έκανε ένα ακόμη προσπέρασμα πάνω στον Hamilton την ώρα που ο Βρετανός της Ferrari έμπαινε στα pits. Ο Piastri κράτησε παραπάνω τα ελαστικά του και μπήκε στον 17ο γύρο επιστρέφοντας καθαρά πίσω από τους Russell, Verstappen και Antonelli (και Norris, Leclerc που δεν είχαν κάνει ακόμη pit stop και οδηγούσαν την κούρσα). Ο Verstappen μάζεψε τη διαφορά των 3 δευτερολέπτων που είχε από τον Russell και έψαχνε την ευκαιρία του για να επιτεθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Russell βρέθηκε πίσω από τον Leclerc ο οποίος συνέχιζε με τα ελαστικά που άρχισε και κατάφερε να τον περάσει χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα. Το ίδιο έπρεπε να κάνει και ο Verstappen αλλά δεν χρειάστηκε αφού ο Leclerc μπήκε στα pits και βγήκε μπροστά από τον teammate του, βάζοντας και πάλι τη σκληρή γόμα. Στον 30ο γύρο μπήκε ο Norris, έβαλε τη μέση γόμα και επέστρεψε μπροστά από τον Leclerc. Χαμένος της διαδικασίας ο Hamilton που βρέθηκε πίσω και από τον Norris και από τον Leclerc. Ο Μονεγάσκος πάντως ήταν απογοητευμένος αφού τα ελαστικά του ήταν σε καλή κατάσταση και δεν ήθελε να μπει στα pits.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Russell άνοιξε τη διαφορά στα 5 δευτερόλεπτα από τον Verstappen ενώ ο Piastri περισσότερο είχε το νου του στο τι κάνει ο Norris που ήταν πίσω του παρά στον Antonelli που ήταν μπροστά. Στον 38ο γύρο ο Ολλανδός μπήκε για το 2ο pit stop του δείχνοντας ότι έχει μεγαλύτερη φθορά από τους πιλότους της Mercedes. O Antonelli τον ακολούθησε ένα γύρο μετά και οριακά δεν μπόρεσε να βγει μπροστά του.

O Russell μπήκε στον 43ο γύρο και κατάφερε να βγει μπροστά από τον Verstappen οπότε είχε την κατάσταση στα χέρια του. Ο Piastri μπήκε στον 46ο γύρο και βγήκε κοντά στον Antonelli ο οποίος είχε ελαστικά 7 γύρων. Αυτό του έδινε την ευκαιρία να διεκδικήσει την 3η θέση. Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα οι McLaren ήταν οι ταχύτερες. Στον 54o γύρο μπήκε και ο Leclerc για το δικό του pit stop και βγήκε στην 6η θέση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρώτη πεντάδα είχε απόσταση 5 δευτερολέπτων και όλα ήταν ανοιχτά στο φινάλε, με τα ντουμπλαρίσματα να παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αυκομείωση της διαφοράς. Ο Norris είχε τα πιο φρέσκα ελαστικά και πίεζε τον Piastri θέλοντας να μειώσει τη διαφορά του στη βαθμολογία των οδηγών. Αν και το πάλεψε ο Αυστραλός κατάφερε να πάρει DRS από τον Antonelli και να αμυνθεί με επιτυχία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O Norris πίεσε όσο δεν πήγαινε, βρέθηκε στο πλάι του Piastri, προσπάθησε να πάει από την εξωτερική αλλά έκανε ένα τεράστιο λάθος και εγκατέλειψε τον αγώνα. Ο ίδιος απολογήθηκε στην ομάδα αλλά το θέμα είναι ότι έχασε τους 10 βαθμούς της 5ης θέσης και είδε τη διαφορά του να ανεβαίνει στους 22 βαθμούς από τον Piastri. Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O Russell πανηγύρισε την 4η νίκη της καριέρας του τερματίζοντας πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Verstappen δεν βρήκε τρόπο να τον περάσει ενώ ο Antonelli ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο, ο 3ος νεότερος που το καταφέρνει μετά από τους Verstappen και Stroll.

Ο Piastri μάλλον χαρούμενος φεύγει από τον Καναδά αφού σε ένα μέτριο δικό του αγώνα είδε τη διαφορά του να ανεβαίνει στους 22 βαθμούς από τον Norris. Leclerc, Hamilton, Alonso, Hulkemberg, Ocon και Sainz συμπλήρωσαν τη δεκάδα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ