Formula 1: Έπεσε η αυλαία για Ferrari και Leclerc;

Leclerc

Όνειρο ήταν και τελείωσε η επιστροφή της Ferrari στους τίτλους, καθώς μετά τον καταστροφικό αγώνα στο Baku του Azerbaijan, οι πιθανότητες διεκδίκησης του πρωταθλήματος μειώθηκαν δραματικά.

Ενός κακού μύρια έπονται για την ομάδα της Ferrari και τον C. Leclerc, βλέποντας τη Red Bull Racing και τον M. Verstappen αντιστοίχως να απομακρύνονται στους πίνακες της βαθμολογίας μετά τη διπλή εγκατάλειψη της Scuderia στο πρόσφατο Grand Prix του Baku.

Παρά το γεγονός ότι ο C. Leclerc έδειξε για πολλοστή φορά ότι διαθέτει την ταχύτητα ώστε να διεκδικήσει τη νίκη, η οποία θα του επέτρεπε να παραμείνει σε τροχιά πρωταθλήματος και πολύ κοντά στον βασικό του αντίπαλο M. Verstappen, τα προβλήματα αξιοπιστίας ξαναχτύπησαν το ιταλικό στρατόπεδο οδηγώντας και τα δύο μονοθέσια της Ferrari στην εγκατάλειψη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Scuderia έφυγε από την πρωτεύουσα του Azerbaijan με το απόλυτο… μηδέν, αυτό ωστόσο ίσως να μην είναι η μεγαλύτερη απώλεια για την ιταλική ομάδα. Πέρα, λοιπόν, από τους πολύτιμους -πέρα από κάθε αμφιβολία- βαθμούς τους οποίους πέταξε η Ferrari στους δρόμους του Baku, οι Ιταλοί βρίσκονται μπροστά σε ένα αδιέξοδο, καθώς αν δεν καταφέρουν να βρουν άμεσα λύση στα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετωπίζουν, τότε κινδυνεύουν να χάσουν οριστικά το τρένο του πρωταθλήματος τόσο σε επίπεδο οδηγών όσο και σε επίπεδο κατασκευαστών.

Οι δύο εγκαταλείψεις του C. Leclerc εξαιτίας μηχανικών βλαβών έχουν ήδη μειώσει δραματικά τις πιθανότητες κατάκτησης του πρώτου τίτλου της καριέρας τους, ρίχνοντάς τον στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα -πίσω από τους Perez και Verstappen- και ανοίγοντας τη ψαλίδα από την κορυφή στους 34 βαθμούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντιστοίχως, η Ferrari παραμένει δεύτερη στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, ωστόσο, η διαφορά από την Red Bull Racing είναι πλέον χαοτική, φτάνοντας τους 80 βαθμούς.

Στην περίπτωση μάλιστα που τα προβλήματα αξιοπιστίας αναγκάσουν τη Scuderia να κάνει έστω και μισό βήμα πίσω, μετριάζοντας την απόδοση του υβριδικού συνόλου, τότε η συνέχεια για την ιταλική ομάδα θα είναι δύσκολη με δεδομένη τη σταθερότητα που δείχνει η Red Bull Racing και οι πιλότοι της.

Ένα ακόμα στοιχείο που καθιστά την πορεία του C. Leclerc και της Ferrari προς τον τίτλο εξαιρετικά δύσβατη είναι το γεγονός ότι οι μηχανικές βλάβες έχουν αναγκάσει τους Ιταλούς να εξαντλήσουν νωρίτερα απ’ όσο αρχικά υπολόγιζαν τα κρίσιμα μηχανικά μέρη του μονοθεσίου, κάτι που τους φέρνει πιο κοντά σε μια ενδεχόμενη ποινή.

Στην περίπτωση, λοιπόν, που η νέα εγκατάλειψη του C. Leclerc απαιτήσει τη χρήση μιας νέας μονάδας MGU-H, τότε αυτό θα σημάνει αυτομάτως την επιβολή ποινής 10 θέσεων στο grid για τον Μονεγάσκο πιλότο της Ferrari.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε κάθε περίπτωση ο C. Leclerc χρειάζεται ένα μικρό θαύμα για να ανατρέψει την εις βάρος του κατάσταση και να βρεθεί ξανά σε θέση ισχύος, καθώς το σημαντικό βαθμολογικό προβάδισμα του Verstappen επιτρέπει πλέον στη Red Bull Racing να πραγματοποιήσει την απαραίτητη συντήρηση δυνάμεων ή αν προτιμάτε budget, κρατώντας πολύτιμες ανάσες για το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος. 

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ