citroen aposirsi

Formula 1: Tsunoda και Lawson είχαν μία μεγάλη διαφορά αλλά την ίδια μοίρα

Tsunoda & Lawson

Η ηλεκτρική καρέκλα του δεύτερου οδηγού της Red Bull Racing απέκτησε ένα ακόμα «θύμα».

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2025 ολοκληρώθηκε και ο αγώνας του Άμπου Ντάμπι ήταν ο τελευταίος του Yuki Tsunoda με την ομάδα του Milton-Keynes. Ο Ιάπωνας αντικατέστησε από τον τρίτο κιόλας αγώνα της σεζόν, εκείνον της πατρίδας του, τον Liam Lawson. Με τον Νεοζηλανδό να κάνει την αντίστροφη διαδρομή και να επιστρέφει στους Racing Bulls.

Ωστόσο, ο Tsunoda δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και στους 22 αγώνες με την RBR, μάζεψε συνολικά 33 βαθμούς. Στους πρώτους δύο, τρέχοντας με τα χρώματα της VCARB, είχε προλάβει να μαζέψει άλλους 3.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι αν τα αποτελέσματά του ήταν θα έλεγε κανείς εξίσου απογοητευτικά με του Lawson, οι δυο τους είχαν μία μεγάλη διαφορά. Βλέπετε, ο οδηγός από το Hastings της Νέας Ζηλανδίας, ήταν ο πιο άπειρος οδηγός που κάθισε στο κόκπιτ της Red Bull Racing – αν φυσικά εξαιρέσουμε τους Christian Klien και Tonio Liuzzi που μοιράστηκαν καθήκοντα στην πρώτη σεζόν της αυστριακής ομάδας, πίσω στο 2005.

Ο Lawson μπήκε στα βαθιά με μόλις 11 αγώνες στο ενεργητικό του! Δώδεκα είχε ο Alex Albon 19 ο Daniil Kvyat, 23 ο Max Verstappen, από 26 οι Sebastian Vettel και Pierre Gasly ενώ 50 ο Daniel Ricciardo. Όσο για τον Yuki, είχε προλάβει να τρέξει σε 92 αγώνες προτού πάρει προαγωγή στην πρώτη ομάδα των «ταύρων».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως όλοι οι προαναφερθέντες, έτρεξαν πρώτα για τη δεύτερη ομάδα, είτε με τη μορφή της Scuderia Toro Rosso, είτε της Scuderia AlphaTauri ή τώρα ως Visa Cash app Racing Bulls. Αν και ο Vettel είχε τρέξει έναν αγώνα με τη BMW, ενώ ο Ricciardo είχε πάρει το βάφτισμα του πυρός με την HRT. Όντας όμως και οι δύο, όπως και οι υπόλοιποι της λίστας, προϊόντα της Ακαδημίας Νέων Οδηγών της Red Bull.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ