Formula 1: Μεγάλη «σφαγή» για τα τηλεοπτικά δικαιώματα

Grand Prix Ισπανίας

Η εντυπωσιακή άνοδος στην τηλεθέαση της Formula 1, την έχει μετατρέψει σε προϊόν περιζήτητο – ακόμα και στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Εκεί όπου κάποτε το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ ήταν αδιάφορο για το κοινό, χάρη στο Netflix και το ντοκιμαντέρ «Formula 1: Drive To Survive», όλα άλλαξαν. Δεν είναι τυχαίο πως από το 2023 θα υπάρχουν τρεις αγώνες στις ΗΠΑ, σε Τέξας, Μαϊάμι και Λας Βέγκας!

Τι γίνεται όμως με τα τηλεοπτικά δικαιώματα; Από το 2018 αυτά ανήκουν στο ESPN, που αξιοποιεί την κάλυψη του βρετανική Sky Sports F1. Συμφωνία που φέτος ολοκληρώνεται και ήδη γίνεται χαμός ενόψει 2023!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόνο που στους διεκδικητές δεν είναι μόνο παραδοσιακά κανάλια. Είναι και ψηφιακές πλατφόρμες. Όπως αναφέρει το BusinessInsider.com, το ESPN θέλει να ανανεώσει την υπάρχουσα συμφωνία αλλά έχει πολύ μεγάλο ανταγωνισμό.

Ξεκινώντας από το Netflix που εύλογα θέλει να προχωρήσει στο επόμενο βήμα και σύντομα λανσάρει «πακέτο» που συνδυάζεται με διαφημίσεις και που θα ταίριαζε γάντι στην κάλυψη της F1.

Ενδιαφέρον έχει δείξει και η πλατφόρμα της Amazon, που μέσω του «The Grand Tour» της παρέας του Jeremy Clarkson ξέρει καλά το αντίκτυπο της ταχύτητας στο κοινό. Και τέλος, τη λίστα συμπληρώνει ο κολοσσός που ακούει στο όνομα NBCUniversal και είχε τα δικαιώματα στις Ηνωμένες Πολιτείες την περίοδο 2013-2017.

Παρότι ενδεχόμενη συμφωνία για παράδειγμα του Netflix, θα αφορά τη συγκεκριμένη αγορά, σίγουρα θα αποτελέσει οδηγό για το μέλλον. Άλλωστε και στην Ελλάδα, το συμβόλαιο της ΕΡΤ για την προβολή των Γκραν Πρι της Formula 1, ολοκληρώνεται φέτος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ