F1: Πριγκιπική νίκη για Verstappen στο Μονακό!

Max Verstappen

Ο Max Verstappen είδε πρώτος την καρό σημαία στο Grand Prix του Μονακό και πέρασε έτσι για πρώτη φορά στην κορυφή της βαθμολογίας οδηγών! Ταυτόχρονα, η ομάδα του, η Red Bull Racing, εκτόπιζε τη Mercedes από την κορυφή της αντίστοιχης κατάταξής των κατασκευαστών!

Πως όμως έφτασε στην πρώτη του επιτυχία στους δρόμους της Κυανής Ακτής; Η επιτυχία του εξασφαλίστηκε κατά το ήμισυ, πριν τον αγώνα. Ένα 24ωρο νωρίτερα, ο Charles Leclerc είχε λήξει πρόωρα τις κατατακτήριες δοκιμές, με τη Ferrari του στις μπαριέρες. Είχε όμως ήδη τον ταχύτερο γύρο στο ενεργητικό του, έτσι για όγδοη φορά στην καριέρα του στο σπορ, θα εκκινούσε από την πρώτη θέση της σχάρας εκκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπήρχε έντονη ανησυχία για την κατάσταση του κιβωτίου ταχυτήτων στο κόκκινο μονοθέσιο. Αν είχε ζημιά, αν έπρεπε να αντικατασταθεί, θα σήμαινε ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση. Τελικά η ιταλική ομάδα έκρινε πως ήταν άθικτο και έδωσε το πράσινο φως για να προχωρήσουν χωρίς αλλαγή.

Ωστόσο, οδυνηρά για τους κόκκινους, αποδείχθηκε πως η σύγκρουση του Σαββάτου, είχε δημιουργήσει πρόβλημα στον πίσω άξονα, πράγμα που φάνηκε στον αναγνωριστικό γύρο βγαίνοντας από τα pit για να παραταχθούν τα μονοθέσια στη σχάρα εκκίνησης.

Με τον Leclerc απόντα, ο Verstappen «κληρονόμησε» την pole position, κρατήθηκε μπροστά από τη Mercedes του Valtteri Bottas στην εκκίνηση και μετά... επί 78 γύρους απέφυγε τα λάθη. Περιέργως δεν ήταν ο μόνος αφού ήταν μία από τις σπάνιες φορές που στο Μονακό δεν είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Valtteri Bottas

Εντός πίστας δεν έγινε τίποτα αλλά ξανά, τα αξιοσημείωτα έγιναν εκτός αυτής. Συγκεκριμένα στο pit lane όταν ο δεύτερος Bottas μπήκε να αλλάξει λάστιχα. Το εμπρός δεξιά τροχός δεν βγήκε ποτέ, αφού η κακή τοποθέτηση του Φινλανδού οδήγησε τον μηχανικό του να τον προσεγγίσει με το αερόκλειδο σε γωνία. Αυτό «έφαγε» τα ειδικού σχεδιασμού δόντια στο μπουλόνι και ο αγώνας του Bottas σταμάτησε εκεί.

Αυτό έφερε δεύτερη τη Ferrari του Carlos Sainz Junior και τρίτη τη McLaren του Lando Norris, σειρά που διατηρήθηκε μέχρι τον τερματισμό. Μάλιστα και οι τρεις οδηγοί του βάθρου, δεν είχαν βρεθεί ποτέ στην πρώτη τριάδα αυτού του αγώνα!

Max Verstappen
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πιο πίσω ο Sergio Perez εκμεταλλεύτηκε την καλή στρατηγική της Red Bull Racing, που τον έβαλε για αλλαγή ελαστικών πιο μετά από τους άμεσους ανταγωνιστές του, πράγμα που ειδικά σε αυτό τον αγώνα, του έδωσε σημαντικό πλεονέκτημα και στο τέλος είχε κερδίσει πέντε θέσεις.

Ο Sebastian Vettel έκανε τον καλύτερο αγώνα του ως οδηγός της Aston Martin ενώ ο Pierre Gasly της Scuderia AlphaTauri, έκανε το δικό του δώρο στον Verstappen. Κράτησε σε όλο τον αγώνα πίσω του τον Lewis Hamilton! Ο ένας βαθμός από τον ταχύτερο γύρο, δεν αποτέλεσε παρηγοριά, καθώς ο παγκόσμιος πρωταθλητής έπεσε δεύτερος στη βαθμολογία, τέσσερις πόντους πίσω από τον Verstappen.

Η τελική κατάταξη:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ