Formula 1: Το περσινό βρετανικό Grand Prix ήταν μία λοταρία

Lewis Hamilton

Ο κλασικά άστατος καλοκαιρινός βρετανικό καιρός είχε δώσει μία διαφορετική διάσταση στη μάχη του Σίλβερστον.

Είναι χαρακτηριστικό πως στην προηγούμενη επίσκεψη της Formula 1 στην ιστορική πίστα, χρησιμοποιήθηκαν όλες οι γόμες σλικ ελαστικών για στεγνό οδόστρωμα αλλά και τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli!

Δεκαεπτά οδηγοί είχαν επιλέξει να εκκινήσουν με τη μέση γόμα, με μοναδικές εξαιρέσεις τους Esteban Ocon και Zhou Guanyu που προτίμησαν τη μαλακή και τον Sergio Perez, ο οποίος αναγκάστηκε να ξεκινήσει από το pit lane και είχε επιλέξει τη σκληρή γόμα. Η C2 αποδείχθηκε αποτελεσματική, επιτρέποντας στους οδηγούς να πιέσουν ακόμα και με πλήρες φορτίο καυσίμου από την αρχή, καθώς και να διαχειριστούν τις περίπλοκες συνθήκες που δημιουργήθηκαν όταν άρχισε να βρέχει. Επιπλέον, η μέση γόμα παρείχε μεγαλύτερη ευελιξία όσον αφορά στον χρόνο της πρώτης αλλαγής, δεδομένου πως η απειλή βροχής υπήρχε ακόμη και πριν την εκκίνηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όταν άρχισε η βροχή, ήρθε η ώρα για τα ενδιάμεσα ελαστικά να πρωταγωνιστήσουν. Οδηγοί, όπως οι Charles Leclerc και Perez, που επέλεξαν να βάλουν πιο νωρίς τα πράσινα ελαστικά υποχρεώθηκαν να βάλουν και δεύτερο σετ όταν εντάθηκε η βροχή καθώς το αρχικό τους σετ είχε φθαρεί. Ωστόσο, η βροχή δεν ήταν ποτέ τόσο έντονη όσο στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών, πράγμα που σήμαινε ότι φθάρηκαν πιο γρήγορα καθώς η πίστα στέγνωνε.

Στο τελευταίο stint, και οι τις τρεις γόμες για στεγνό οδόστρωμα απέδωσαν ισάξια. Μεταξύ των πρωτοπόρων, ήταν σαφές ότι διάφοροι συνδυασμοί μονοθεσίου-οδηγού-γόμας λειτούργησαν καλά: ο Lewis Hamilton πανηγύρισε για λογαριασμό της Mercedes με τη μαλακή γόμα, ο Max Verstappen είχε τον καλύτερο ρυθμό με τη Red Bull χρησιμοποιώντας σκληρή γόμα ενώ ο Oscar Piastri ήταν πολύ ανταγωνιστικός με τη McLaren που φορούσε μέση γόμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι λέτε να γίνει φέτος;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ