Formula 1: Ο Binotto εξηγεί το σκεπτικό της Ferrari

Mattia Binotto

Η Scuderia έχει δεχθεί έντονη κριτική για τις επιλογές της στο Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας αλλά το αφεντικό της, ο Mattia Binotto, υπερασπίζεται τις επιλογές που έγιναν.

Τα τελευταία 24ωρα γίνεται χαμός, με τους οπαδούς της Ferrari να καταλογίζουν πολλά στον Ιταλό. Όμως ως το χειρότερο λάθος, παρουσιάζεται η επιλογή να μη κάνει pit stop o Leclerc όταν βγήκε το Safety Car.

Ο Μονεγάσκος οδηγός έμεινε με ταλαιπωρημένα σκληρά ελαστικά, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να αμυνθεί έναντι των αντιπάλων με τα μαλακά και να κατρακυλήσει στην τέταρτη θέση της κατάταξης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Νομίζω πως πήραμε τη σωστή απόφαση, την κατάλληλη απόφαση κάθε φορά. Και η μοναδική η οποία αποτέλεσε δίλημμα, ήταν αν θα έπρεπε να κάνουμε pit stop και με τον Charles Leclerc υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αν κάναμε, τότε ίσως οι άλλοι να έμεναν στην πίστα και να κατέληγε τέταρτος με ελαστικά μαλακής γόμας. Από την άλλη, αν συνέβαινε αυτό, θα μπορούσε να ανακτήσει τη θέση του; Δεν είμαι σίγουρος. Εκ των υστέρων είναι εύκολο να πούμε πως έπρεπε να κάνουμε κάτι διαφορετικά. Όμως είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας τη λάθος στιγμή, ενώ ήμασταν με άνεση στην πρωτοπορία. Και τα δύο αυτοκίνητά μας ήταν πολύ κοντά για να καλέσουμε και τα δύο στα pit, χρειάστηκε λοιπόν να κάνουμε επιλογή. Μόνο εμείς είχαμε δύο αυτοκίνητα να μάχονται στην κορυφή. Οι άλλες ομάδες είχαν από ένα και οι αποφάσεις ήταν πιο εύκολες για εκείνες. Εμείς είχαμε δύο αυτοκίνητα, δίχως αρκετή απόσταση ανάμεσά τους, άρα ο δεύτερος στη σειρά θα έχανε χρόνο και θέσεις», είπε ο Binotto στο ESPN.

Αυτό δεν κάλυψε όλες τις απορίες. Ακόμα κι αν η Ferrari θεωρούσε καλύτερη επιλογή να καλέσει μόνο έναν από τους δύο οδηγού της, όλοι απορούν γιατί αυτός δεν ήταν ο Leclerc.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O Binotto ξεκαθαρίζει: «Γιατί επιλέξαμε να κάνουμε pit stop μόνο σε έναν και γιατί στον Carlos; Διότι ο Charles είχε την καλύτερη θέση στην πίστα και την πρωτοπορία. Άρα θα παρέμενε πρώτος. Και τα ελαστικά του ήταν σε καλύτερη κατάσταση από του Carlos, νομίζω κατά 6-7 γύρους. Ο Carlos θα παρέμενε δεύτερος με το pit stop και θα σταματούσε τους υπόλοιπους, τουλάχιστον στις πρώτες στροφές όπου ξέραμε πως η επανεκκίνηση με τα σκληρά ελαστικά θα ήταν δύσκολη για τον Leclerc. Επίσημης ελπίζαμε σε περισσότερη φθορά στα μαλακά ελαστικά, να έχει 3-4 δύσκολους γύρους ο Charles και μετά τα πράγματα να είναι ευκολότερα. Αλλά η απόδοσή των μαλακών δεν έπεσε όσο περιμέναμε».

Τα λόγια του Ιταλού έχουν προκαλέσει ακόμα πιο έντονες αντιδράσεις. Και οι πράξεις του, στέρησαν από τον Leclerc την ευκαιρία να μειώσει κατά πολύ τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Max Verstappen.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O Leclerc θα μπορούσε να φύγει από το Silverstone με 25 βαθμούς αλλά τελικά, έφυγε με 12. Έτσι παραμένει 43 πόντους μακριά από τον οδηγό της Red Bull που παρά τα προβλήματά του, τερμάτισε έβδομος στην Αγγλία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ