Formula 1: Ο Binotto το έχει παράπονο

Mattia Binotto

Για τη Scuderia Ferrari το 2022 ξεκίνησε σαν όνειρο αλλά στην πορεία εξελίχθηκε σε εφιάλτη. Μία σεζόν με έντονη κριτική για όλους στο κόκκινο στρατόπεδο.

Υπήρξαν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας, λάθη των οδηγών και αρκετά λάθη στρατηγικής. Γι’ αυτό το λόγο, ο διευθυντής της ιταλικής ομάδας, Mattia Binotto, έχει πολλάκις ακούσει τα εξ αμάξης. Άλλοτε δίκαια άλλοτε άδικα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, μετά τα Γκραν Πρι στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και το Μεξικό, ασχολήθηκε περισσότερο με τον ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα με τη Mercedes-AMG F1. Και το έχει παράπονο διότι θεωρεί πως η γερμανική ομάδα κάνει αντίστοιχα λάθη, δίχως να δέχεται αντίστοιχη κριτική.

Ο Binotto είπε: «Στην Ουγγαρία ασκήθηκε έντονη κριτική στη Ferrari. Συνήθως, όταν η Ferrari κάνει κάτι που δεν είναι απολύτως σωστό, δεχόμαστε κριτική. Η Mercedes πιθανώς να έχασε τον τελευταίο αγώνα, δεν διάλεξε τα σωστά ελαστικά και στο Austin. Δεν κάνει μόνο η Ferrari διαφορετικές επιλογές ή λάθη. Στο Μεξικό, δοκιμάσαμε τα ελαστικά την Παρασκευή και η στρατηγική να εκκινήσουμε με τη μαλακή γόμα και μετά να βάλουμε τη μέση, ήταν η καλύτερη. Είδαμε πως δεν υπήρχε μεγάλη πτώση στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης στη μαλακή, επιλέξαμε λοιπόν να κάνουμε ένα pit stop. Σίγουρα, στον αγώνα έπρεπε να κάνουμε και διαχείριση των ελαστικών μας. Για να διασφαλίσουμε πως θα επιβιώσουμε με ένα pit stop. Αυτό, σε ένα βαθμό, εξήγησε και τον πιο αργό ρυθμό μας. Η διαχείριση ελαστικών έπαιξε το ρόλο της, είναι ένα θέμα που επηρεάζει τη Ferrari. Επιμένουμε πως η εκκίνηση με τη μαλακή γόμα ήταν η σωστή επιλογή».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά τη σωστή επιλογή, η Ferrari τερμάτισε στις θέσεις 5 και 6 ενώ οι Mercedes ήταν στις θέσεις 2 και 4. Πάντως σύμφωνα με τον Binotto, όλα έχουν μία λογική εξήγηση.

Ο διευθυντής της Ferrari είπε: «Κοιτώντας τους τελευταίους αγώνες τα πράγματα δεν ήταν πάντα πολύ καλά. Στη Σιγκαπούρη ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί. Στην Ιαπωνία, σε βρεγμένο οδόστρωμα, δεν ήμασταν το ίδιο γρήγοροι. Όμως δεν ήταν δραματική η κατάσταση και ειδικά στις κατατακτήριες. Στις ΗΠΑ Και στο Μεξικό, στις κατατακτήριες ήμασταν ανταγωνιστικοί. Στον αγώνα, όχι όσο θα θέλαμε. Στο Μεξικό τα πράγματα χειροτέρεψαν. Όμως δεν είναι μία τάση γιατί στη Σιγκαπούρη ήμασταν ανταγωνιστικοί, στην Ιαπωνία όχι πολύ κακοί, στις ΗΠΑ είχαμε καλές κατατακτήριες. Στο Μεξικό τα πράγματα ήταν πολύ πιο δύσκολα. Ελπίζω όμως πως δεν πρόκειται για τάση. Η Ferrari πρέπει να προσπαθήσει να είναι και πάλι ανταγωνιστική. Τουλάχιστον στο δικό μας επίπεδο ανταγωνιστικότητας, για τους δύο τελευταίους αγώνες. Η Mercedes επιστρέφει γιατί έχει εξελίξει το μονοθέσιό της περισσότερο απ’ ότι εμείς το δικό μας. Εμείς σταματήσαμε νωρίς την εξέλιξη αυτού του αυτοκινήτου, ώστε να επικεντρωθούμε στο 2023. Δεν με ανησυχεί λοιπόν ο ρυθμός εξέλιξης γιατί ξέρω πότε σταματήσαμε την εξέλιξη».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ferrari είναι 40 βαθμούς μπροστά από τη Mercedes στη βαθμολογία των κατασκευαστών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ