Formula 1: Φεύγει από τη Haas o Hulkenberg, πάει στην Audi

Nico Hulkenberg

Ήταν το χειρότερα κρατημένο μυστικό των τελευταίων ημερών: ο Nico Hulkenberg αποτελεί την πρώτη βασική επιλογή της Audi για την εμπλοκή της στην F1.

Και η γερμανική εταιρεία που το 2026 μπαίνει στο σπορ και ως κατασκευαστής υβριδικών μηχανών αλλά και ως εργοστασιακή ομάδα, δέσμευσε από τώρα τον Hulkenberg που στο τέλος της σεζόν θα αποχωρήσει από τη Haas και θα ενταχθεί στην Stake F1 Kick Sauber.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε μία κίνηση λογική, ώστε να βοηθήσει στη μετάβαση της ομάδας στη νέα της εποχή – άλλωστε του είναι γνώριμα λημέρια αφού έχει υπάρξει ξανά κάτοικος Hinwill. Συγκεκριμένα, είχε οδηγήσει για τη Sauber τη σεζόν του 2013, όταν και είχε καταλάβει τη δέκατη θέση στη βαθμολογία, με 51 πόντους στο ενεργητικό του.

Τα παραπάνω δίνουν στον Carlos Sainz περισσότερο χρόνο για να πάρει αποφάσεις για το μέλλον του. Είναι σαφές πως ο Ισπανός αποτελεί την πρώτη επιλογή της Audi – άλλωστε σε προηγούμενο άρθρο σας είχαμε ενημερώσει για την πρόθεση των Γερμανών να τους κάνουν ξανά δίδυμο (σ.σ. ήταν και στη Renault τη διετία 2017-2018).

Ο Andreas Seidl, CEO της Sauber Motorsport, ρόλο που θα έχει και όταν αυτή εξελιχθεί σε Audi F1, είπε: «Με την ταχύτητα, την εμπειρία του και την αφοσίωσή του στην ομαδική δουλειά, θα αποτελέσει σημαντικό γρανάζι στη μεταμόρφωση της ομάδας μας».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Hulkenberg πρόσθεσε: «Έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις από το ομαδικό πνεύμα της Sauber. Η προοπτική του να αγωνίζομαι για την Audi ήταν ξεχωριστή. Όταν ένας κατασκευαστής από τη Γερμανία μπαίνει στη Formula 1 με τόση αποφασιστικότητα, η συνεργασία αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία. Και το να εκπροσωπώ την εργοστασιακή ομάδα ενός τέτοιου brand θα είναι μεγάλη τιμή για μένα».

Ο Hulkenberg έχει 208 εκκινήσεις στη Formula 1. Σε αυτές, παρότι ακόμα δεν έχει γευτεί τη χαρά της νίκης ή της παρουσίας στο βάθρο, είχε 1 pole position, 2 ταχύτερους γύρους και 534 κερδισμένους βαθμούς.

Στην F1 βρέθηκε ως πρωταθλητής Formula BMW ADAC το 2005, πρωταθλητής A1 Grand Prix τη σεζόν 2006-2007, πρωταθλητής Masters of F3 το 2007, πρωταθλητής Euro F3 το 2008 και πρωταθλητής GP2 Series το 2009.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα με τη Formula 1, αγωνίστηκε και σε αγώνες αντοχής, κατακτώντας τη νίκη στον 24ωρο αγώνα Le Mans, με την εργοστασιακή συμμετοχή της Porsche, το 2015.

Όσο για την παρούσα του αγωνιστική κατάσταση, μετά από 3 χρόνια απουσίας από ρόλο επίσημου οδηγού (αλλά μερικές εντυπωσιακές έκτακτες εμφανίσεις), επέστρεψε το 2013 στο grid με τη Haas, για λογαριασμό της οποίας οδηγεί και φέτος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρυσι έκλεισε τη σεζόν στη 16η θέση της βαθμολογίας με 9 κερδισμένους βαθμούς ενώ φέτος, μετά από τέσσερις αγώνες, έχει ήδη μαζέψει 4 πόντους και είναι 13ος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ