
Η Ελλάδα ετοιμάζεται να υποδεχθεί ξανά τους «Παγκόσμιους», στο πλαίσιο ενός παγκοσμίου πρωταθλήματος που έχει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με πέρυσι.
Ξεκινώντας από την τεχνολογία των αγωνιστικών αυτοκινήτων της κατηγορίας Rally1 – της κορυφαίας κατηγορίας στο WRC. Αυτά είναι ελαφρύτερα, πιο απλά και πιο προσιτά, χρησιμοποιούν 100% βιώσιμα καύσιμα αλλά πλέον δεν έχουν τις plug-in υβριδικές μονάδες που αναπτύχθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια.

Στο πλαίσιο της αλλαγής των κανονισμών, το ελάχιστο βάρος των αυτοκινήτων έχει μειωθεί από τα 1260 κιλά στα 1180 κιλά. Για να διατηρηθεί ως είχε η αναλογία κιλών/ίππο, η διάμετρος του περιοριστή του turbo έχει μειωθεί από 36 χιλιοστά σε 35 χιλιοστά.
BUY NOW
Η κατανομή των βαθμών του πρωταθλήματος έχει τροποποιηθεί φέτος, ώστε να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην απόλυτη νίκη στους αγώνες, ενώ παράλληλα διασφαλίζεται ότι τα πληρώματα τα παραμένουν ανταγωνιστικά την Κυριακή κάθε ράλλυ – στο τελευταίο δηλαδή σκέλος.

Οι βαθμοί κατανέμονται πλέον σε μια κλίμακα 25-17-15-12-10-8-6-4-2-1 στους 10 πρώτους που τερματίζουν. Μια ξεχωριστή κατανομή 5-4-3-2-1 απονέμεται τους πέντε πρώτους ανάλογα με τα αποτελέσματα του τελευταίου σκέλους, ενώ η ταχύτερη πεντάδα στην Power Stage συγκεντρώνει 5-4-3-2-1 βαθμούς. Συγκριτικά με το 2024, όπου το μέγιστο βαθμολογίας που μπορούσε να συγκεντρώσει κανείς ήταν 30 βαθμοί, το 2025, ένας οδηγός που κερδίζει τον αγώνα, είναι πρώτος στη σειρά κατάταξης της Super Sunday και ταχύτερος στην Power Stage μπορεί να εξασφαλίσει 35 βαθμούς.