Αποκάλυψη του νέου αγωνιστικού Ford Puma

Ford Puma WRC

Θέλοντας να γιορτάσει τα 1.000.000 οχήματα παραγωγής στο εργοστάσιο της Κραϊόβα στη Ρουμανία, η Ford παρουσίασε το νέο «όπλο» της για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Η παρουσίαση του νέου M Sport Ford Puma Rally1 έγινε στο εργοστάσιο σε ένα βίντεο που γυρίστηκε εκεί και κυριολεκτικά… ηλεκτρίζει. Το φιλμ έχει ως πρωταγωνιστή το M-Sport Ford Puma Rally1 και συμπρωταγωνιστές τον οδηγό της M-Sport Ford World RallyTeam (WRT) Adrien Fourmaux, αλλά και τους ανθρώπους της Ford Craiova που είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή του Puma το οποίο εφοδιάζεται με τον EcoBoost Hybrid κινητήρα της Ford.

Το M-Sport Ford Puma Rally1, το οποίο είχε κάνει την εμφάνισή του σε πρωτότυπη μορφή στο Goodwood Festival of Speed του 2021, στο Ηνωμένο Βασίλειο, σηματοδοτεί την πρώτη δημιουργία της Ford στον ηλεκτροκίνητο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε παγκόσμιο επίπεδο. Το αυτοκίνητο πρόκειται να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο FIA World Rally Championship (WRC) στο Ράλι Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο, στον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2022.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ford Puma WRC

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford εισάγει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς που ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh, πριν τη χρησιμοποιήσει για να υποστηρίξει τον κορυφαίο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα EcoBoost των 1,6 λίτρων EcoBoost με επαναλαμβανόμενες «τονωτικές ενέσεις» διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα 100 kW.

Το Μ-Sport Ford Puma Rally1 μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο σύστημά του για την κίνηση μέσα σε πόλεις, το service park καθώς και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με μια επαναφόρτιση να διαρκεί περίπου 25 λεπτά. Με βάρος 95 κιλά, το υβριδικό σύστημα ψύχεται με υγρό και αέρα και βρίσκεται μέσα σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό περίβλημα για να αντέχει τόσο στην πρόσκρουση όσο κα στις δυνάμεις g που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ford Puma WRC

Η αγωνιστικό Ford Puma χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης 1.0 EcoBoost με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt που συμβάλει στην αύξηση της οικονομίας αλλά και της οδηγικής απόλαυσης. Μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με ιμάντα ανακτά ενέργεια για να φορτίσει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt και λειτουργεί επίσης ως κινητήρας παρέχοντας υποβοήθηση ροπής που μπορεί να βοηθήσει στην εξοικονόμηση καυσίμου ή στη βελτίωση της απόδοσης, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης.

Η Ford επενδύει στον ηλεκτροκίνηση και νωρίτερα φέτος ανακοίνωσε ότι το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα έχουν τη δυνατότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων, είτε ως πλήρως ηλεκτρικά είτε ως plug-in υβριδικά, έως τα μέσα του 2026, ενώ έως το 2030 θα πραγματοποιηθεί η πλήρης μετατόπιση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ