Το μικρό, συμπαγές sportscar S-FR, με μορφή θυμωμένου εφήβου, εμφανίστηκε από την Toyota πριν από μία δεκαετία - και τώρα είναι έτοιμο να περάσει στην παραγωγή, φυσικά πολύ πιο εξελιγμένο και ανασχεδιασμένο.
Το πρωτότυπο του 2015 ήταν ένα σπορ αυτοκίνητο μικρότερων διαστάσεων και ελαφρύτερο από το GR86, αλλά σε αντίθεση με το Mazda MX-5 είχε δύο επιπλέον θέσεις για πίσω επιβάτες. Παρότι έκτοτε το S-FR εξαφανίστηκε, η Toyota δεν το ξέχασε, και τώρα το βγάζει στην παραγωγή.
Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Best Car, το ιαπωνικό συμπαγές sportscar θα κάνει πρεμιέρα το 2026 ή νωρίς το 2027, και στην εξέλιξή του έχουν συμβάλλει και οι Daihatsu και Suzuki. Παρά τις αρχικές πληροφορίες ότι οι τρεις ιαπωνικές εταιρείες εξέλισσαν ένα κεντρομήχανο μικρό σπορ αυτοκίνητο, τελικά επέλεξαν την πιο συμβατική λύση του S-FR με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω.
BUY NOW
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το καπό του θα κρύβει θερμικό κινητήρα 1.0 Turbo απόδοσης περίπου 150 ίππων. Τόση ισχύ φημολογείται ότι θα αποδίδει και η μονάδα 1.3 λίτρου στην αναβίωση του θρυλικού Starlet, με τη βοήθεια του σπορ βραχίονα της εταιρείας, Gazoo Racing, μονάδα που έχει και το πρωτότυπο Daihatsu Vision Copen του περασμένου Οκτωβρίου.
Ο σχεδιασμός του S-FR θα τροποποιηθεί μέχρι να φτάσει στην παραγωγή: θα έχει μικρότερη γρίλια και διαφορετικά φωτιστικά σώματα, αλλά ακόμη δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρξει και η έκδοση πίστας που είχε το αρχικό S-FR με μεγάλη πίσω πτέρυγα, εκτενές splitter εμπρός και ογκώδη διαχύτη. Ίσως όλα αυτά να προσφέρονται σε μια πιθανή έκδοση GR.
Η Toyota φέρεται να θέλει να τοποθετήσει το νέο της sportscar στο εύρος τιμής λίγο πάνω από τις 20.000 ευρώ, ώστε να το προσφέρει σε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με το ΜΧ-5. Παράλληλα, συμπληρώνοντας τη 'βεντάλια' των σπορ αυτοκινήτων της, η ιαπωνική εταιρεία φέρεται να μελετά και την αναβίωση της Celica, συνεπώς θα πρέπει να βρει με ακρίβεια τον εμπορικό χώρο των S-FR, Celica ώστε να μην επηρεάσουν τις πωλήσεις του GR86.