Επίσημο: Τέλος και τα Volkswagen, Audi και Skoda από τη Ρωσία λόγω Ουκρανίας

VW Russia

Λίγες ώρες αφότου γράψαμε για το σταμάτημα της παροχής αυτοκινήτων από τους περισσότερους κατασκευαστές στη Ρωσική αγορά λόγω Ουκρανίας, επιβεβαιώθηκε ότι και το Group Volkswagen δεν παραδίδει πλέον αυτοκίνητα στη Ρωσία.

Η επιβεβαίωση ήρθε με επίσημη δήλωση του Volkswagen Group Ρωσίας σε αυτοκινητικό μέσο της χώρας, η οποία προήλθε από τη Διευθύντρια του Γραφείου Τύπου της εταιρείας.

Σύμφωνα με αυτή: «Λόγω της τωρινής κατάστασης, οι παραδόσεις αυτοκινήτων των μαρκών του Volkswagen Group στη Ρωσία σταματούν μέχρι νεωτέρας. Το Group Volkswagen παρακολουθεί την κατάσταση στην Ουκρανία με μεγάλη ανησυχία και ελπίζει σε σύντομη παύση των εχθροπραξιών και επιστροφή στη διπλωματία».

Η παύση των εξαγωγών αυτοκινήτων στη Ρωσία από το Volkswagen Group, το οποίο εκπροσωπεί τις μάρκες αυτοκινήτων Volkswagen, Audi, Skoda, Bentley και Lamborghini, αλλά και τις μοτοσικλέτες Ducati, έρχεται σε συνέχεια αντίστοιχων αποφάσεων και από άλλες μάρκες όπως η Mercedes, η Jaguar Land Rover, η GM και άλλες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Volkswagen Russia

Επίσης, η Renault έχει σταματήσει τις εργασίες της στο εργοστάσιό της στη Μόσχα μέχρι τις 8 Μαρτίου, ενώ αναμένεται και στο κύριο εργοστάσιο της Lada στη χώρα να σταματήσει τουλάχιστον για αύριο η παραγωγή του, λόγω έλλειψης των ανταλλακτικών που έρχονται από Ρουμανία μέσω της Πολωνίας, η οποία έκλεισε τα σύνορά της για την παροχή τους προς τη Ρωσία.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν προβλήματα και σε εργοστάσια της Volkswagen στη Γερμανία, που θα σταματήσουν για κάποιες ημέρες την παραγωγή τους λόγω ανταλλακτικών που έρχονται από την Ουκρανία.

Μεγάλες ανησυχίες εκφράζονται γενικότερα πάντως στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Ρωσία και για τις κυρώσεις στον τραπεζικό τομέα, αλλά και την κατρακύλα στο ρούβλι, που θα έχουν ως αποτέλεσμα οι τιμές των αυτοκινήτων να ανέβουν σε πολύ υψηλά επίπεδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε όσους κάνουν λόγο για στροφή των Ρώσων προς τις εγχώριες μάρκες, θα πρέπει να τονιστεί ότι και εκεί θα υπάρχει πρόβλημα, αφού τα περισσότερα ανταλλακτικά έρχονται από το εξωτερικό και πλέον, κανείς δεν ξέρει τι θα κάνουν και εάν θα συνεχίσουν να στέλνουν φορτία οι προμηθευτές τους.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ