Το Polestar 3 έρχεται για να «κοιτάξει στα μάτια» την Porsche Taycan

Polestar 3

Η Polestar είναι έτοιμη για την παγκόσμια πρεμιέρα, στις 12 Οκτωβρίου, του ηλεκτρικού της Super-SUV επιδόσεων - το οποίο με δύο ηλεκτροκινητήρες θα φτάνει στους 516 ίππους, και σε τιμές άνω των 78 χιλιάδων ευρώ.

Η σουηδική εταιρεία, θυγατρική της Volvo, έδωσε στη δημοσιότητα μια ακόμη teaser φωτογραφία του πρώτου της SUV, μαζί με ορισμένες περαιτέρω πληροφορίες για τις τεχνολογίες του και σχετικά με τη φιλοσοφία της για τα SUV του μέλλοντος.

Η νέα αυτή φωτογραφία αποκαλύπτει πλήρως την ουρά του Polestar 3, που καλύπτεται σε όλο το πλάτος της από το κομψό και λιτό LED φωτιστικό σώμα - εντασσόμενο στην αισθητική του Polestar 2. Επιπλέον, η πανοραμική γυάλινη οροφή φτάνει μέχρι την πίσω πτέρυγα, δίνοντας μια πιο σπορτίφ παράμετρο σε σχέση με τα κλασσικά SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, το Polestar 3 δεν έχει στο στόχαστρό της μόνο την Porsche Taycan, αλλά και τη Macan. Αυτό σημαίνει ότι διατηρεί λίγο αυξημένο ύψος, το οποίο καλύπτει με τα μυώδη πίσω φτερά για να διατηρήσει το δυναμισμό - ενώ επίσης διαθέτει και «χωνευτές» στο αμάξωμα χειρολαβές.

Στον πυρήνα του Polestar 3 βρίσκεται η τεχνολογία απόλυτης αιχμής τόσο για την ενεργητική ασφάλεια, όσο και για τις επιδόσεις. Βασίζεται στην πλατφόρμα SPA2 της Volvo -σε αντίθεση με τη CMA του Polestar 2- και στο δάπεδό του θα ενσωματώνει μπαταρία μεγέθους 110 kWh για να αγγίζει αυτονομία της τάξης των 600 χιλιομέτρων.

Πρόσφατες φήμες που κυκλοφόρησαν ανέφεραν ότι το Polestar 3 θα έφτανε με τη λειτουργία και των δύο κινητήρων του (Polestar P10) στους 880 ίππους, αλλά οι φήμες δεν ισχύουν. Θα ήταν εντελώς παράλογο να διέθετε 50% περισσότερη ισχύ από την ηλεκτρική Porsche Taycan.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Polestar επιβεβαιώνει ότι, με το πακέτο Performance, το SUV της θα προσφέρει ισχύ περίπου 516 ίππων, και ροπή που θα φτάνει τα 980 Nm. Σε συνθήκες ήπιας κίνησης θα λειτουργεί μόνο ο πίσω ηλεκτροκινητήρας, αλλά -πέραν της αύξησης της ισχύος- η λειτουργία και του εμπρός κινητήρα, μαζί με το διπλο συμπλέκτη, θα πετυχαίνουν ηλεκτρικά το Torque Vectoring. Συνεπώς, η οδική συμπεριφορά του Polestar 3 ήταν το επίκεντρο της φιλοσοφίας εξέλιξής του, παρότι πρόκειται για SUV.

Εξάλλου, το επιβεβαίωσε και ο διευθύνοντας σύμβουλος της Polestar, Thomas Ingelnath: «Είναι αυτή η άμεση ικανότητα να μεταμορφώνεται από ένα άνετο cruiser σε ένα ακριβές αυτοκίνητο επιδόσεων σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, που κάνει το Polestar 3 τόσο ιδιαίτερο ως ηλεκτρικό SUV επιδόσεων. Επωφελείται, επίσης,από το χαμηλό κέντρο βάρος και τα μεγάλα μετατρόχια, για την απόλυτη σταθερότητα και για τις συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο έργο της ακρίβειας της οδήγησης θα συμβάλλει και η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, με διαβάθμιση άνεσης ή κρατήματος που θα ρυθμίζεται αυτόματα ανά 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου, αναλόγως των συνθηκών του δρόμου και του τρόπου της οδήγησης.

Παράλληλα, το σουηδικό SUV θα υιοθετήσει όλες τις τελευταίες, και εντυπωσιακές, ηλεκτρονικές τεχνολογίες που εξελίσσονται για τη νέα γενιά των αυτοκινήτων της Volvo. Με τον αισθητήρα lidar της Luminar και τον κεντρικό επεξεργαστή της Nvidia, το Polestar 3 λέγεται ότι ενδεχομένως να είναι ικανό να επιτυγχάνει στον αυτοκινητόδρομο αυτονομία ακόμα και επιπέδου 4 - ένα «σκαλοπάτι» πριν το πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το σύστημα παρέχει αναγνώριση του περιβάλλοντος 360 μοιρών, καθώς και την πλήρη επισκόπηση του οδηγού και των ενεργειών του χάρη στο νέο αντίστοιχο σύστημα της εταιρείας Smart Eye. Όλα αυτά, βεβαίως, σε ένα πολύ υψηλής ποιότητας και σοφιστικέ εσωτερικό, όπως και στα υπόλοιπα Polestar, με τη νέα γενιά του συστήματος συνδεσιμότητας του λειτουργικού Android Automotive από τη Google.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με όσα είχε πει το καλοκαίρι ο Ingenlath, η σουηδική εταιρεία σκοπεύει να προσδώσει στο Polestar 3 τιμές που ξεκινούν από τα περίπου 78.000 ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 115.000 ευρώ. Εν συνεχεία, η Polestar θα παρουσιάσει άλλο ένα αυτοκίνητο το 2023 και άλλο ένα το 2024, με στόχο μέχρι το 2030 να έχει παρουσία σε τουλάχιστον 30 χώρες του κόσμου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ