Γιατί το Opel Astra ξεχωρίζει στη μικρομεσαία κατηγορία

Opel Astra κορυφαίο στην κατηγορία του

Η τελευταία γενιά του Opel Astra είναι και η πιο ολοκληρωμένη μέχρι στιγμής για το μικρομεσαίο της γερμανικής εταιρείας και αυτό την κάνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία στην οποία ανήκει.

Με τη νέα και έκτη μέχρι στιγμής γενιά του Astra, η Opel θέλησε να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στη μικρομεσαία κατηγορία. Εκ του αποτελέσματος η γερμανική εταιρεία δείχνει να έχει καταφέρει τον σκοπό της αφού το Astra είναι ένα από τα πλέον ολοκληρωμένα μοντέλα μεταξύ των μικρομεσαίων κερδίζοντας πόντους και στον νευραλγικό τομέα της σχεδίασης τόσο εκτός όσο και εντός.

Αυτό που κάνει το νέο Astra να ξεχωρίζει και να διαφοροποιείται σε σημαντικό βαθμό σε σχέση με την προηγούμενη γενιά είναι η εμφανής αναβάθμιση του σε όλους τους τομείς με τους Γερμανούς να του «προσφέρουν» ό,τι καλύτερο είχαν στη φαρέτρα τους. Εξίσου σημαντικό είναι και το γεγονός ότι η παραγωγή του Astra πραγματοποιείται πλέον στην έδρα της Opel στο Ρίσελσχαϊμ της Γερμανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Opel Astra GSe 7

Ποια όμως είναι τα κύρια στοιχεία που κάνουν το νέο Opel Astra να ξεχωρίζει σε όλους τους τομείς;

Σχεδιασμένο για να αρέσει και να αποδίδει

Η έκτη γενιά του νέου Astra διαθέτει σύγχρονη σχεδίαση που συμβαδίζει με τη νέα γλώσσα αισθητικής της Opel, ενώ παράλληλα φροντίζει με τα χαρακτηριστικά της να αναβαθμίζει την αεροδυναμική απόδοσή του.

Έτσι λοιπόν, πέρα από το δυναμικό παρουσιαστικό που του χαρίζει στο 5θυρο αμάξωμα, του εξασφαλίζει μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου λόγω μικρής μετωπικής επιφάνειας, και βελτιωμένη ποιότητα κύλισης λόγω ελαχιστοποίησης του αεροδυναμικού θορύβου στις υψηλές ταχύτητες.

Opel Astra GSe 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα για κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά

Το νέο Astra βασίζεται στην τρίτη γενιά της πολύ ευέλικτης multi-energy πλατφόρμας EMP2, στην οποία το DNA της Opel έχει ενσωματωθεί πλήρως από την αρχή της εξέλιξης. Αυτό εγγυάται άριστο έλεγχο των δυναμικών χαρακτηριστικών σε συνδυασμό με υποδειγματική συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο, όπως συμβαίνει με κάθε μοντέλο της Opel. Με άλλα λόγια, πρωταρχικός στόχος κατά τη διαδικασία εξέλιξης ήταν το «Autobahnproof», δηλαδή οι ικανότητες του αυτοκινήτου να κινείται με ασφάλεια και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες των αυτοκινητόδρομων.

Το σύστημα διεύθυνσης και η διαμήκης ακαμψία του αμαξώματος, σε συνδυασμό με γόνατα MacPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, έχουν σχεδιαστεί με στόχο τον καλύτερο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος. Στο φρενάρισμα, το αυτοκίνητο επιτυγχάνει μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης, ενώ την ίδια στιγμή παραμένει σταθερό τόσο στις στροφές όσο και στην ευθεία. Η στρεπτική ακαμψία του νέου Astra είναι κατά 14% υψηλότερη από εκείνη του απερχόμενου μοντέλου.

Opel Astra GSe 17
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γκάμα εκδόσεων για όλες τις ανάγκες

Το νέο Astra είναι το πρώτο μοντέλο της Opel που προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ εκδόσεων βενζίνης, πετρελαίου και Plug-in Hybrid. Η συνολική ισχύς των κινητήριων συνόλων κυμαίνεται μεταξύ 110 και 180 ίππων. Αρχική επιλογή είναι ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 turbo άμεσου ψεκασμού με ισχύ 110 ίππους που συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Η ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.2 turbo αποδίδει 130 ίππους, προσφέρει ακόμα πιο δυνατές επιδόσεις και μπορεί να εφοδιαστεί είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο οκτώ ταχυτήτων.

Opel Astra 5

Στην πετρελαιοκίνητη έκδοση βρίσκουμε τον αναβαθμισμένο 1.5 turbo που αποδίδει 130 ίππους και την πλούσια ροπή των 300 Nm, προσφέροντας θετικό τράβηγμα από πολύ χαμηλές στροφές περιστροφής του κινητήρα. Η συγκεκριμένη έκδοση κινητήρα διατίθεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για όσους προτιμούν να οδηγούν και ηλεκτρικά, το νέο Astra Hybrid αποδίδει 180 ίππους με μέγιστη ροπή της τάξης των 360 Nm. Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το νέο Astra Hybrid μπορεί να καλύψει έως 60 χιλιόμετρα με μηδενικούς ρύπους και κατανάλωση καυσίμου.

Πλήρως ψηφιακό εσωτερικό

Το εσωτερικό του νέου Astra έρχεται πραγματικά από το μέλλον. Με το πλήρως ψηφιακό cockpit PurePanel, τα αναλογικά όργανα αποτελούν πλέον παρελθόν. Αντί αυτών, η νέα διεπαφή ανθρώπου-μηχανής (HMI) με φρέσκα, μοντέρνα γραφικά προσφέρει μια πιο διαισθητική και χωρίς περιττά στοιχεία οδηγική εμπειρία. Οι επιβάτες μπορούν να διαχειρίζονται τις λειτουργίες του νέου Astra μέσω μεγάλων οθονών αφής, όπως σε ένα smartphone. Επιπλέον, βασικές ρυθμίσεις όπως ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού εξακολουθούν να γίνονται μέσω φυσικών διακοπτών και μπουτόν, διατηρώντας την κορυφαία εργονομία.

Opel Astra GSe 8

Ένα ακόμα στοιχείο που αποτελεί χαρακτηριστικό της Opel είναι η εξαιρετική άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα του νέου compact μοντέλου. Αποτελώντας προϊόν εσωτερικής εξέλιξης, τα εμπρός καθίσματα φέρουν πιστοποίηση AGR και με την εξαιρετική εργονομία τους εξασφαλίζουν ιδιαίτερη άνεση, κυρίως σε μεγάλα ταξίδια. Την ίδια στιγμή, ο οδηγός υποστηρίζεται από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, όπως το head-up display αλλά και το Intelli-Drive 1.0, που ενσωματώνει πολλές τεχνολογίες συμπεριλαμβανομένης της κάμερας 360 Intelli-Vision.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Φορτωμένο» με τεχνολογία αιχμής

Η νέα έκτη γενιά του Astra διαθέτει πολυάριθμα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, όπως σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σύστημα ανίχνευσης πεζού, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (lane departure warning), αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας (traffic sign recognition) και σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού (driver drowsiness) περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου Opel Astra.

Opel Astra GSe 15

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ