Στην Ελλάδα η σπάνια Ferrari του 1.000.000 ευρώ

ferrari daytona ellada

Εδώ και περίπου δύο εβδομάδες, οι ελληνικοί δρόμοι έχουν την «τιμή» να φιλοξενούν ένα υπερ-σπάνιο τετράτροχο στολίδι που έχει αποτελέσει στόχο πολλών ανα τον κόσμο συλλεκτών.

Η θέαση οποιουδήποτε μοντέλου της Ferrari επί ελληνικής ασφάλτου δεν γίνεται απλά talk of the town στους κύκλους των φίλων της γρήγορης οδήγησης, αλλά εντυπωσιάζει ακόμα και όσους δεν είναι μυημένοι στα αυτοκινητικά δρώμενα.

Αναμφίβολα, μια Ferrari που είναι ντυμένη με το κλασικό και εμβληματικό κόκκινο χρώμα Rosso Corsa θα γίνει πιο εύκολα αντιληπτή από το κοινό, συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη. Ενώ επιπλέον πόντοι θα κερδηθούν και στην περίπτωση που το αυτοκίνητο αποτελεί ένα εκ των τελευταίων, σύγχρονης σχεδίασης μοντέλων της εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πριν περίπου δύο εβδομάδες, οι δρόμοι της χώρας μας καλωσόρισαν ένα ακόμα μέλος της απαστράπτουσας οικογένειας της Ferrari, που μολονότι δεν πληροί κάποιο από τα παραπάνω κριτήρια, είναι αδύνατο να περάσει απαρατήρητo. Ειδικά από όσους γνωρίζουν τη σπανιότητα και το λαμπερό βιογραφικό της, το οποίο συνοψίζεται στην ονομασία της: Ferrari 365 GTB/4 'Daytona' Plexiglas. 

Ferrari Daytona Plexi Ελλάδα ενα εκατομμύριο
Η Ferrari Daytona Plexiglas που πάτησε Ελλάδα

Η ιστορία της Ferrari Daytona

Με τη Lamborghini Miura να λογίζεται ως το πρώτο supercar που πήρε σάρκα και οστά, βιώνοντας στιγμές δόξας τη δεκαετία του ‘60, η Ferrari έπρεπε να παρουσιάσει το αντίπαλο δέος. Αυτό παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 1968 υπό την επίσημη ονομασία Ferrari 365 GTB/4, μαγνητίζοντας τα βλέμματα με τη σαγηνευτική του σιλουέτα που είχε εμπνευστή τον θρυλικό σχεδιαστή Pininfarina.

Τη δημοτικότητα του μοντέλου εκτόξευσε ο V12 κινητήρας των 4.400 κ.εκ. με τους 4 ΕΕΚ ο οποίος απέδιδε 352 ίππους στις 7.500 σ.α.λ., επιτρέποντας στην 365 GTB/4 να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 5,5 δλ, με την τελική της να φτάνει τα 280 χλμ./ώρα. Το μοντέλο αναδείχθηκε στο γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής που είχε γνωρίσει μέχρι τότε ο αυτοκινητικός κόσμος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά το προσωνύμιο “Daytona” αυτό προέρχεται από το θριαμβευτικό 1-2-3 της Ferrari στην ομώνυμη πίστα το 1967 .

Το αυτοκίνητο που «πάτησε» Ελλάδα

Το τετράτροχο της Ferrari που βρίσκεται στην κατοχή ενός Έλληνα οδηγού συνιστά μια υπερ-σπάνια εκδοχή της Daytona δεδομένου ότι αποτελεί το μοναδικό αντίτυπο με κάλυμμα προβολέων από πλέξιγκλας (εξού και η ονομασία Plexiglas) που βρίσκεται στη χώρα μας και ένα από τα ελάχιστα που κατασκευάστηκαν με την εν λόγω τεχνοτροπία.

Επιπροσθέτως, με έτος κατασκευής το 1970, το εν λόγω αυτοκίνητο είναι ένα από τις 116 Daytona που φέρουν το χρώμα Dino Blu και ένα από τα μόλις 7 που στο εσωτερικό τους δεσπόζουν οι δερμάτινες επενδύσεις σε απόχρωση beige. 

ferrari daytona plexi Ελλάδα ενα εκατομμύριο

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι σημείο διαφοροποίησης των “Plexi” με τις υπόλοιπες Daytona αποτελεί το ξύλινο τιμόνι, και η απουσία προσκέφαλων από τα καθίσματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η… ελληνική Ferrari 365 GTB/4 Daytona Plexiglas έχει διανύσει μόλις 70.000 χλμ., με την τιμή της – κρίνοντας από προγενέστερες δημοπρασίες - να αγγίζει το 1.000.000 ευρώ.

Όπως είναι, κατανοητό, οι ελληνικοί δρόμοι έχουν την… τιμή να φιλοξενούν ένα δυσεύρετο και τεράστιας αξίας δημιούργημα της Ferrari που συνιστά επί πολλές δεκαετίες διακαή πόθο για τους απανταχού συλλέκτες ιστορικών οχημάτων.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ