Στη φάκα της αστυνομίας η σπείρα που έκλεβε Range Rover -Πώς δρούσε το κύκλωμα
Τα αυτοκίνητα τα πωλούσαν εντός ή εκτός συνόρων με πλαστά έγγραφα και παραποιημένους αριθμούς πλαισίων.
Πιο ήσυχοι θα κοιμούνται οι κάτοχοι υπερπολυτελών αυτοκινήτων καθώς η ΕΛΑΣ συνέλαβε όλα τα μέλη της συμμορίας που έκλεβαν κυρίως Range Rover και στη συνέχεια είτε τα εξήγαγαν είτε τα κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα με πλαστά έγραφα και παραποιημένους τους αριθμούς πλαισίων είτε τα διέλυαν και τα πωλούσαν ως ανταλλακτικά.
Ωστόσο η ΕΛΑΣ από τις αρχές του τρέχοντος έτους κατάφερε να συλλάβει ένα μέλος της συμμορίας και πρόσφατα συνέλαβε ακόμη ένα με αποτέλεσμα να έχουν ήδη εξυχνιαστεί 20 περιπτώσεις κλοπών (8 στις αρχές του έτους και 12 από εκεί και πέρα μέχρι και σήμερα).
BUY NOW
Η σύλληψη στις αρχές του έτους αφορούσε σε έναν 42χρονο, ενώ αναζητείται ακόμη ένας 40χρονος έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην περιοχή της Νέας Ιωνίας.
Στην πιο πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε στην οικία και σε κατάστημα προγραμματισμού ηλεκτρονικών συστημάτων και εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη Νέα Ιωνία, ιδιοκτησίας 40χρονου ταυτοποιημένου μέλους της εγκληματικής οργάνωσης το οποίο αναζητείται, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 225 εγκέφαλοι από διάφορες μάρκες αυτοκινήτων, πλήθος διαγνωστικών μηχανημάτων και ειδικευμένος ηλεκτρονικός εξοπλισμός για κλοπές οχημάτων και πλήθος κλειδιών και μοτοσυκλετών.
Το επιπλέον παράνομο όφελος της εγκληματικής ομάδας από την διάπραξη των κλοπών υπερβαίνει τις 130.000 ευρώ.
Τα μέλη της συμμορίας με τη χρήση ειδικού υλικοτεχνικού εξοπλισμού, όπως διαγνωστικά που συνδέονται στις θύρες οχημάτων, τροχούς κοπής μετάλλων, φιάλες οξυγόνου κ.α., αφαιρούσαν κυρίως κατά τις πρώτες πρωινές ώρες σταθμευμένα οχήματα από διάφορες περιοχές της Αττικής.
Ακολούθως, τα στάθμευαν προσωρινά σε απομονωμένα σημεία των Νοτίων Προαστίων ή της Δυτικής Αττικής. Μετά την παρέλευση ορισμένου χρονικού διαστήματος και αφού τα οχήματα δεν είχαν εντοπιστεί, τα μετέφεραν σε χώρους στάθμευσης στην περιοχή της Πετρούπολης.
Στη συνέχεια, είτε τα εξήγαγαν στο εξωτερικό, είτε πλαστογραφούσαν τους αριθμούς πλαισίου και τα έθεταν εκ νέου στην κυκλοφορία, είτε αφαιρούσαν και επαναχρησιμοποιούσαν σε άλλα οχήματα τα εξαρτήματά τους.
Διαβάστε επίσης: