Κι όμως ανάμεσα στις σπανιότερες δημιουργίες της Alfa Romeo, υπάρχει μία, από τη σύγχρονη μάλιστα ιστορία της που έχει κατασκευαστεί σε μόλις ένα αντίτυπο.
H σύγχρονη Alfa Romeo Giulia GTA είναι μία από τις ειδικές εκδόσεις της ιταλικής εταιρείας θα ήθελαν να έχουν στην κατοχή τους όλοι οι γνήσιοι petrolheads και όχι μόνο οι φανατικοί ακόλουθοι της μάρκας. Τα μόλις 500 αντίτυπα που είδαν το φως της παραγωγής την κάνουν ίσως ακόμη πιο ποθητή και σίγουρα ένα από τα μοντέλα των Ιταλών που μπορούν να φέρουν με άνεση τον χαρακτηρισμό ως ένα από τα σπανιότερα στην πολύχρονη ιστορία τους.
Αν όμως το παραπάνω σας κάνει να αναρωτιέστε για το ποια είναι η σπανιότερη Alfa Romeo που έχουμε δει ποτέ, τότε μάλλον θα σας προκαλέσει έκπληξη το γεγονός ότι δεν θα χρειαστεί να πάτε πολύ πίσω στο χρόνο για να την ανακαλύψετε, καθώς δεν είναι ούτε η άκρως εξωτική 33 Stradale που κατασκευάστηκε σε μόλις 18 αντίτυπα.
BUY NOW
Στην περίπτωση που αναζητάτε το πιο σπάνιο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας τότε αυτό θα το βρείτε στο «πρόσωπο» μιας 156.
Κι αυτό γιατί πίσω στις αρχές τις δεκαετίας του 2000, οι Ιταλοί κατασκεύασαν ένα και μοναδικό αντίτυπο της Alfa Romeo 156, της οποίας της χάρισαν τα διακριτικά GTAm και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ώστε να μπορεί να αποκτήσει το απαραίτητο semi racing χαρακτήρα.
Η μία και μοναδική Alfa Romeo 156 GTAm εφοδιάστηκε με τον γνωστό V6 κινητήρα των 3,2 λίτρων, οι προδιαγραφές του οποίου αναβαθμίστηκαν από τον γνωστό για την αγάπη του και την εξειδίκευσή στις προτάσεις της μιλανέζικης φίρμας, Simon Weginer, με αποτέλεσμα το θρυλικό «Busso» να φτάσει τους 300 ίππους.
Η ανθρακονημάτινη εισαγωγή αέρα, οι δαγκάνες της Brembo, οι ζάντες ελαφρού κράματος με τα ελαστικά της Michelin Cup 2, οι αντιστρεπτικοί δοκοί της Eibach συμπληρώνουν τον κατάλογο με τις τεχνικές αναβαθμίσεις.
Το προφίλ της μίας και μοναδικής Alfa Romeo 156 συμπληρώνουν τα σπορ καθίσματα της Recaro, καθώς και το roll bar που βρίσκεται τοποθετημένο στην πλάτη του οδηγού και του συνοδηγού καταργώντας επί της ουσίας την πίσω σειρά καθισμάτων.
Γερμανός στην καταγωγή, αλλά με γνήσια... ιταλικά συναισθήματα, o Simon Weginer κατάφερε να διατηρήσει αναλλοίωτο τον χαρακτήρα της συλλεκτικής, ούτως ή άλλως, ιταλικής ντίβας, τονίζοντας τις προδιαγραφές της με στοιχεία από το σήμερα.
Μπορεί, λοιπόν, η μία και μοναδική Alfa Romeo 156 GTAm, να μην διαθέτει τη θηριώδη ισχύ του φυσικού διαδόχου της, ωστόσο, το γεγονός ότι δεν πέρασε ποτέ στη γραμμή, της επιτρέπει να διεκδικεί μια θέση στο πάνθεον της ιταλικής φίρμας και της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα.