Η SEAT σημειώνει κέρδη ρεκόρ λόγω της CUPRA

Cupra Formentor VZ5 Limited Editions

Τα λειτουργικά κέρδη έφτασαν τα 625 εκ. ευρώ, η απόδοση επί των πωλήσεων  άγγιξε το 4.4% και o κύκλος εργασιών αυξήθηκε πέρυσι σε 14.3 δισεκατομμύρια.

Η SEAT παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματά του 2023 καθώς επίσης και τη στρατηγική της για τα επόμενα χρόνια. Πέρυσι, σύμφωνα με τους κανόνες του IFRS, τα λειτουργικά κέρδη έφτασαν τα 625 εκ. ευρώ (άνοδος 592 εκ. ευρώ, 2022: 33 εκ. ευρώ).

Επίσης επιτεύχθηκε σημαντική βελτίωση στην απόδοση επί των πωλήσεων που άγγιξε το 4.4%. Ο ετήσιος κύκλος εργασιών έφτασε τα 14.3 δισεκατομμύρια ευρώ, 31% περισσότερο από το 2022 (10.941 δισεκατομμύρια). Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν τη δύναμη της εταιρείας και την επιτυχία της στρατηγικής της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
CUPRA

Σύμφωνα με Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα της Ισπανίας, το λειτουργικό κέρδος της SEAT S.A. έφτασε τα 505 εκ. ευρώ, αυξήθηκε δηλαδή 619 εκ. ευρώ (2022: -114 εκ.). Αυτό απεικονίζει τη βελτίωση στην απόδοση επί των πωλήσεων κατά 4.7 ποσοστιαίες μονάδες, από το αρνητικό 1.1% σε θετικό 3.6%. O ετήσιος τζίρος άγγιξε τα 14.169 δισεκατομμύρια ευρώ, 35% περισσότερο από το 2022 (10.513 δις.). Το κέρδος μετά φόρων αυξήθηκε κατά 480 εκ. ευρώ σε 548 εκ. ευρώ (2022: 68 εκ. ευρώ).

Η επενδυτική στρατηγική της SEAT S.A. συνεχίστηκε μέσα στο 2023 φτάνοντας συνολικά στα 5.3 δισεκατομμύρια ευρώ τα τελευταία πέντε χρόνια. Η αύξηση 44% στις δαπάνες R&D, με συνολικές επενδύσεις 939 εκ. ευρώ, δείχνει τη δέσμευση της SEAT S.A. σε αυτό τον τομέα.

CURPA
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η CUPRA μπαίνει σε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας της.  Το 2024 σηματοδοτεί την αρχή της μεγαλύτερης προϊοντικής επίθεσης με το λανσάρισμα νέων μοντέλων, του CUPRA Tavascan- το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας - και του υβριδικού SUV CUPRA Terramar. Η CUPRA επίσης ανακοίνωσε τις νέες, ανανεωμένες εκδόσεις των Leon και Formentor, οι οποίες θα παρουσιαστούν τους επόμενους μήνες.

Στη σημερινή εκδήλωση η CUPRA επιβεβαίωσε επίσης το επόμενο μεγάλο βήμα της στην παγκοσμιοποίησή της με το λανσάρισμά της στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ