Η νέα BMW X3 είναι προ των πυλών –Όλα όσα πρέπει να ξέρεις γι’ αυτή

BMW X3 2024

Μετά από επτά χρόνια, η ώρα της ριζικής ανανέωσης της BMW X3 πλησιάζει και ήδη υπάρχουν πολλές πληροφορίες σχετικά με το πολυτελές SUV.

Η τρίτη γενιά της X3 λανσαρίστηκε πίσω στο 2017 και η διάδοχός της, θα μας συστηθεί με κάθε επισημότητα σε μερικές εβδομάδες. Ενόψει αυτής της πρεμιέρας, μπορούμε να μοιραστούμε διάφορα για το επικείμενο μοντέλο το οποίο μπορείτε να δείτε έντονα καμουφλαρισμένο στις φωτογραφίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χωρίς να αλλοιώνεται σημαντικά το σχεδιαστικό DNA του, έχει ουσιαστικές τροποποιήσεις. Πιο αεροδυναμική σιλουέτα, στην οποία ο συντελεστής οπισθέλκουσας μειώνεται από 0,29 σε 0,27, πράγμα που θα καθρεφτιστεί θετικά στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Μιας και η νέα X1 μεγάλωσε σε διαστάσεις, η λογική λέει πως αντίστοιχο σκαλοπάτι σε χώρους θα ανέβει και η X3 για να υπάρχει σαφής απόσταση ανάμεσα στα δύο μοντέλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η «G45» όπως είναι το κωδικό όνομα που χρησιμοποιούν εντός της βαυαρικής εταιρείας, έχει φαρδύτερο μετατρόχιο σε σχέση με την επερχόμενη «G01» ενώ οι Γερμανοί κάνουν λόγο για βελτιωμένη ακαμψία. Η νέα X3 θα εξοπλίζεται με αντιστρεπτικές ράβδους για να προσφέρει πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, δίχως αυτό να φέρνει εκπτώσεις στην ποιότητα κύλισης.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχει η επιλογή των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αποσβεστήρων ενώ η λίστα αλλαγών περιλαμβάνει περισσότερη αμεσότητα στο σύστημα διεύθυνσης και γεμάτη φαρέτρα σε ότι αφορά στις τεχνολογίες ασφαλείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τις εικόνες που έχει μοιραστεί η BMW από την περίοδο των δοκιμών εξέλιξης, η νέα X3 θα έχει Plug-In Hybrid έκδοση αλλά και M Performance. Η σπορ επιλογή θα έχει τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, επιλογή που συναντούσαμε παλαιότερα μόνο στα Μ μοντέλα. Όμως η πιο επιθετική όψη υιοθετήθηκε από τις X1 M35i και X2 M35i, άρα φαντάζει ως λογική συνέχεια το να τη δούμε και στην X3 M.

Ένα ακόμα στοιχείο αφορά στην ονοματοδοσία. Το «M40i» εκτιμάται πως θα αποτελέσει παρελθόν – γενικά το «i» που χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες και αναφέρεται στον ψεκασμό καυσίμου. Στη θέση του περιμένουμε το «Μ50». Ωστόσο το «d» που αναφέρεται στους πετρελαιοκινητήρες και το «e» που αναφέρεται στα plug-in hybrid θα διατηρηθούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό θα περιοριστεί σημαντικά η χρήση διακοπτών και οι πλειοψηφία λειτουργιών, όπως συμβαίνει σε όλη τη γκάμα της BMW, θα καθορίζεται από οθόνη αφής.

Οι πωλήσεις της νέας X30 που θα έχει και αναβαθμισμένες μπαταρίες με αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία, θα αρχίσουν μέσα στο 2024.

Κλείνοντας, η νέα iX3 εξακολουθεί να είναι στα σκαριά. Αυτή θα έρθει το 2025, θα πατά στην πολυσυζητημένη πλατφόρμα «Neue Klasse» αλλά αναμένεται να διαφέρει πολύ από την X3. Ειδικά στο εσωτερικό που θα υπάρχει εντελώς νέο ταμπλό, στο οποίο θα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του iDrive δέκατης γενιάς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ