J.D Power: H Alfa Romeo στην 1η θέση μεταξύ των premium μαρκών

Alfa Romeo Tonale

Η Alfa Romeo κατέλαβε την 1η θέση μεταξύ των premium μαρκών, και την 3η συνολικά στην αγορά του αυτοκινήτου, 24 θέσεις ψηλότερα από την αντίστοιχη αξιολόγηση του 2022.

Η J.D. Power ερευνά τις απόψεις των καταναλωτών, για τους τρεις πρώτους μήνες ιδιοκτησίας ενός καινούργιου αυτοκινήτου, και εντοπίζει τυχόν προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα (PP100), αξιολογώντας τις επιδόσεις της κάθε μάρκας. Οι επιτυχίες της Ιταλικής μάρκας:

Η Alfa Romeo βρέθηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας των premium μαρκών, και στην 3η θέση γενικά της αγοράς αυτοκινήτου, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας αρχικής ποιότητας (Initial Quality Study/IQS) της J.D. Power U.S. για το 2023.  Η Alfa Romeo σκαρφάλωσε 24 θέσεις – το μεγαλύτερο άλμα στη φετινή αξιολόγηση της έρευνας IQS – κατακτώντας την 1η θέση μεταξύ των premium μαρκών, και την 3η θέση συνολικά στην αγορά αυτοκινήτου. Επιπλέον, η Alfa Romeo Stelvio αναδείχθηκε επίσης ως το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κατηγορία των compact premium SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Jean Philippe Imparato, Ceo Alfa Romeo: «Αυτό το αποτέλεσμα μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους, και έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο της εξαιρετικής δουλειάς που έγινε από όλη την ομάδα της Alfa Romeo. Η εξαιρετική προσοχή που δίνουμε στην ποιότητα ξεκινά από τα εργοστάσιά μας στην Ιταλία, και έχει άμεσο αντίκτυπο  στους ίδιους τους πελάτες μας. Αυτές οι επιτυχίες, δείχνουν ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο».

Λίγα λόγια για την J.D. Power

Η J.D. Power είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της ενημέρωσης των καταναλωτών, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, τα δεδομένα και την ανάλυσή τους. Πρωτοπόρος στη χρήση big data, τεχνητής νοημοσύνης (AI), και αλγοριθμικών δυνατοτήτων μοντελοποίησης για την κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, η J.D. Power παρέχει για περισσότερα από 50 χρόνια καταγράφει τις απόψεις των πελατών για μάρκες και προϊόντα. Οι κορυφαίες επιχειρήσεις και οι μεγάλες βιομηχανίες του κόσμου, βασίζονται στην J.D. Power για να διαμορφώσουν τις στρατηγικές τους απέναντι στους πελάτες τους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ