Αυτή είναι η ανανεωμένη Mercedes EQS

EQS 2024

H Mercedes προχώρησε σε ανανέωση της EQS η οποία άρχισε S-Class να θυμίζει. Με φρεσκαρισμένη λοιπόν εικόνα αλλά και αθέατες αναβαθμίσεις.

Ξεκινάμε από το περιτύλιγμα του ηλεκτρικού μοντέλου της γερμανικής μάρκας, όπου τα νέα στοιχεία αφορούν πρόσθιο μέρος. Η AMG Line προφυλακτήρας είναι πλέον στάνταρ στην EQS ενώ η μάσκα να θυμίζει πλέον εκείνη της S-Class. Με τις χαρακτηριστικές χρωμιωμένες οριζόντιες ράβδους σε αυτό που η Mercedes βαφτίζει «Electric Art Line», αντί για τα αστεράκια που είχαμε στο μοντέλο που έκανε ντεμπούτο προ τριετίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αυτό το «ενδιάμεσο» facelift όπως το χαρακτηρίζουν οι Γερμανοί, αξιοσημείωτο είναι πως το χαρακτηριστικό σήμα του brand, πλέον δεν βρίσκεται χωνευτό στη μάσκα και στο καπό, είναι μόνο στο καπό και δεσπόζει όρθιο. Και γι’ αυτό υπάρχει εξήγηση.

Η αρχική επιλογή τοποθέτησής του οφειλόταν σε λόγους αεροδυναμικής. Όμως τώρα, η EQS διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία – εντυπωσιακής χωρητικότητας που ορίζεται στα 118 kWh αντί 108,4 kWh. Πράγμα που συνεπάγεται και αύξηση της αυτονομίας έως και 82 χιλιόμετρα, με τη Mercedes να ανακοινώνει αυτονομία για την EQS 4Matic που φτάνει στα 799 χιλιόμετρα και την 450+ στα 822.

Κάποιες άλλες αναβαθμίσεις που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι, αφορούν την εντυπωσιακή αύξηση της ικανότητας ρυμούλκησης να υπερδιπλασιάζεται (από 750 κιλά, στα 1700), ενώ η αυξημένη ανάκτηση ενέργειας μέσω αναβαθμισμένου λογισμικού, έχει επιτρέψει στους μηχανικούς της Mercedes να επέμβουν στο σύστημα πέδησης και να εκμεταλλευτούν τη μειωμένη χρήση των δίσκων φρένων, υιοθετώντας αυτόματη λειτουργία όπου ανά διαστήματα, τα τακάκια ενεργοποιούνται για να καθαρίζουν τους δίσκους, ως μία μορφή αυτόματης συντήρησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες. Η MBUX Hyperscreen εξακολουθεί να κλέβει την παράσταση αλλά πλέον θα είναι στάνταρ!

Οι διαφοροποιήσεις περιορίζονται σε χρωμιωμένες πινελιές στους αεραγωγούς, νέες ραφές, εμπλουτισμό υλικών με επιλογή Nappa και πιο μαλακά προσκέφαλα. Στο προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Rear Comfort Plus, τα πίσω καθίσματα έχουν λειτουργία θέρμανσης αυχένα και ώμων ενώ ξαπλώνουν κατά 2 επιπλέον μοίρες – συγκεκριμένα 38.

Οι παραγγελίες για την ανανεωμένη EQS θα ανοίξουν μέσα στον Απρίλιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ