Αποκάλυψη για τη νέα και 1η BMW M3 Touring

Νέα BMW M3 Touring 2022

Με 4κίνηση, turbo 6κύλινδρο κινητήρα 510 ίππων και εξαιρετική χρηστικότητα που προκύπτει από το station wagon αμάξωμα, η BMW M3 κάνει ντεμπούτο για πρώτη φορά στην ιστορία της ως Touring.

Ένα «δώρο» για τους λάτρεις της πρακτικότητας που συνδυάζονται με επιδόσεις είναι η νέα και πρώτη BMW M3 Touring, η οποία αποκαλύπτεται από τους Βαυαρούς στην 50η επέτειο της BMW M.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό το μοναδικό station wagon από την BMW έχει ένα αμάξωμα που δεν κάνει καμία απολύτως προσπάθεια να κρύψει τις δυνατότητες του πανίσχυρου υπετροφοδοτούμενου εν σειρά εξακύλινδρου των τριών λίτρων ο οποίος αποδίδει 510 ίππους και 650 NM ροπής, συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων που στέλνει τη ροπή και στους τέσσερεις τροχούς χάρη στο σύστημα 4κίνησης M xDrive. Οι θόλοι των τροχών έχουν έντονο ανάγλυφο, ενώ και ο διαχύτης στο πίσω μέρος με τις δύο διπλές απολήξεις της σπορ εξάτμισης δείχνουν αμέσως τις προθέσεις της M3 Touring. Η νέα M3 έχει μήκος 4.794 χλστ. με το πλάτος και το ύψος να φτάνει στα 1.903 και 1.436 χλστ. αντίστοιχα, και 2.857 χλστ. είναι το μεταξόνιο.

Να σημειωθεί ότι το M xDrive της BMW φέρει επιλογή 4WD Sport που στέλνει περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα ενώ με την απενεργοποίηση του DSC, του συστήματος δυναμικής ευστάθειας των Βαυαρών, η M3 Touring γίνεται 100% πισωκίνητη για διασκέδαση σε κάθε είδους επιφάνεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κιβώτιο δίνει την επιλογή στον οδηγό μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων λειτουργίας αλλά και αλλαγής των σχέσεων μέσω paddles που βρίσκονται στο τιμόνι.

Η BMW ανακοινώνει επιδόσεις supercar για την M3 Touring με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα ή στα 280 χλμ./ώρα αν έχει τοποθετηθεί το προαιρετικό πακέτο «M Driver».

Η νέα BMW M3 Touring φέρει ειδικά εξελιγμένη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με την σχεδίαση της πίσω να είναι πολλαπλών συνδέσμων και την κρεμαγιέρα να είναι μεταβλητής γεωμετρίας. Στα φρένα εκτός από τους στάνταρ και τεραστίων διαστάσεων ατσάλινους δίσκους ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τους έξτρα carbon-κεραμικούς, ενώ οι τροχοί είναι σφυρήλατοι σε διάσταση 19 και 20 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό την εμφάνιση του κάνει το BMW Curved Display το οποίο αποτελείται από μία οθόνη πληροφοριών για τον οδηγό 12,3 ιντσών και μία αφής για το multmedia σύστημα με διαγώνιο στις 14,9 ίντσες. Highlight τα έξτρα καθίσματα της νέας M3 με τις κόκκινες δερμάτινες επενδύσεις που αξιοποιούν το ενισχυμένο με ανθρακονήματα πλαστικό (CFRP) στη δομή της πλάτης αλλά και του εδράνου και είναι 9,6 κιλά ελαφρύτερα σε σχέση με τα στάνταρ.

Υψηλές επιδόσεις λοιπόν αλλά και αυξημένη πρακτικότητα για τη M3 Touring, η οποία ελέω του station wagon αμαξώματος προσφέρει 500 λίτρα στο χώρο αποσκευών που φτάνουν έως τα 1.510 με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Από τον εξοπλισμό φυσικά δεν φαίνεται να λείπει κάτι με τον τριζωνικό κλιματισμό και το hi-fi σύστημα ήχου να είναι στάνταρ, αν και στον τομέα των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, το ενεργό cruise control και το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας θα έπρεπε να ανήκουν επίσης στον βασικό εξοπλισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ