Στην ελληνική αγορά το νέο Suzuki V-Strom (τιμή)

Suzuki V-Strom 800 DE

Το καταξιωμένο Suzuki V-Strom αλλάζει ριζικά, αποκτά νέο κινητήρα δύο κυλίνδρων σε σειρά στα 800 κυβικά εκατοστά και λανσάρεται στην ελληνική αγορά.

Από το λανσάρισμα του πρώτου V-Strom 1000 (DL1000) το 2002, η σειρά V-Strom της Suzuki συνεχίζει να ανοίγει νέους δρόμους και να θέτει πρότυπα υπεροχής στην κατηγορία περιπέτειας - τουρισμού. Η τεράστια επιτυχία του V-Strom 1000 ενέπνευσε την παραγωγή του V-Strom 650 το 2004.

suzuki v-strom 800DE
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανάπτυξη και η εξέλιξη της σειράς συνεχίστηκε όλα τα επόμενα χρόνια, μέχρι και το πρόσφατο λανσάρισμα του V-Strom 1050DE στο 2022, το οποίο πρόσθεσε ακόμη περισσότερες δυνατότητες για εξερεύνηση και πέρα από εκεί που σταματούν οι ασφάλτινες διαδρομές. Μέχρι σήμερα, οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις έχουν ανέλθει σε περισσότερες από 440.000 μονάδες.

suzuki v-strom 800DE
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την ανάπτυξη του νέου V-Strom 800DE, η Suzuki ακολούθησε μια σειρά από βασικά βήματα με στόχο τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας που εστιάζει στους πελάτες της. Ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις των αναβατών διαφορετικών επιπέδων εμπειρίας, οι μηχανικοί της Suzuki βρήκαν το ιδανικό πακέτο, με μέγεθος κινητήρα/πλαισίου συν χαρακτηριστικά και προδιαγραφές κατάλληλα για οδήγηση τόσο σε ασφαλτοστρωμένους όσο και σε χωμάτινους δρόμους.

suzuki vstrom

Για την υλοποίηση αυτών των αναγκών σε ένα μοντέλο, πραγματοποιήθηκαν αμέτρητες δοκιμές βελτιστοποίησης και πραγματοποιήθηκαν προσαρμογές σε όλα τα σχετικά τμήματα, ώστε να επιτευχθεί ισορροπία μεταξύ ιδιαίτερα απαιτητικών και φαινομενικά αντιφατικών παραγόντων σε διάφορα στάδια ανάπτυξης.

Το νέο V- Strom 800DE δημιουργήθηκε μέσα από τέτοιες σκληρές αλλά εποικοδομητικές διαδικασίες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένα ιδανικό πακέτο για τους πελάτες της Suzuki. Το αποτέλεσμα αποτελεί ένα εξίσου μεγάλο βήμα προς το μέλλον. Το V-Strom 800DE (V=Versatile) διαθέτει τον ολοκαίνουργιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα DOHC 776  κυβικών εκατοστών της Suzuki, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ένα στιβαρό νέο πλαίσιο, τη μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης και την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από οποιοδήποτε μοντέλο V-Strom μέχρι σήμερα. Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας αποδίδει 84,3 ίππους και 78 Nm ροπής στις 8.500 και 6.800 σ.α.λ. αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
suzuki v-strom

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τη μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης και την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος στην οικογένεια V-Strom, φαρδύ τιμόνι αλουμινίου, ένα μοναδικά διαμορφωμένο ψαλίδι αλουμινίου, μπροστινό τροχό 21 ιντσών, ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και έγχρωμο πίνακα οργάνων πολλαπλών λειτουργιών TFT LCD.

suzuki vstrom
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περιλαμβάνονται, επίσης, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, όπως ο επιλογέας Drive Mode Selector της Suzuki, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Suzuki Traction Control System με λειτουργία G (χώμα), τη λειτουργία Rear ABS OFF και το σύστημα Bi-Directional Quick Shift της Suzuki.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της ελληνικής αντιπροσωπείας της ιαπωνικής φίρμας, το νέο V-Strom είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς και η τιμή του ξεκινά από τα 12.195 ευρώ.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ