Το Honda Monkey ανανεώθηκε πρόσφατα και απέκτησε αναβαθμισμένο κινητήρα. Ας δούμε τα βασικά του σημεία και την τιμή του στην Ελλάδα.
Το Honda Monkey – ο θρυλικός ‘μπόμπος’ που άφησε εποχή τη δεκαετία 1970 - πρωτοπαρουσιάστηκε το 1961. Σχεδιασμένο αρχικά με προδιαγραφές παιδικού παιχνιδιού 49cc για το Tama Tech, ένα ψυχαγωγικό πάρκο στο Τόκιο, σύντομα έγινε τόσο δημοφιλές, ώστε η εταιρία δημιούργησε μία έκδοση δρόμου, που άρχισε να εξάγεται σε ΗΠΑ και Ευρώπη το 1963, με εντυπωσιακό χρωμιωμένο ρεζερβουάρ, σπαστό τιμόνι και τροχούς διαμέτρου 5 ιντσών, χωρίς αναρτήσεις. Το 2018, ήταν και πάλι η εποχή του Monkey. Εμπνευσμένο από το ρετρό στυλ του αρχικού μοντέλου (αλλά και με την πρακτικότητα και τη γοητεία μιας μοτοσυκλέτας 125cc του 21ου αιώνα) το ολοκαίνουργιο Monkey είχε μεγάλη απήχηση στην ευρωπαϊκή αγορά σύμφωνα με τους Ιάπωνες.
Τώρα, για το 2022, το Monkey αποκτά έναν αναβαθμισμένο κινητήρα, μεγαλύτερο κιβώτιο, βελτίωση στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, νέο χρώμα και βελτιώσεις στα σημεία, κάνοντας πιο απολαυστική την εμπειρία για τον αναβάτη και ανεβάζοντας τον πήχη στην καθημερινή χρηστικότητα. Το Monkey έχει ένα νέο, διβάλβιδο αερόψυκτο κινητήρα 124cc SOHC (προερχόμενο από το MSX Grom) με διάμετρο 50mm, διαδρομή 63,1mm και λόγο συμπίεσης 10:0:1 Η μέγιστη ισχύς 9,4 άλογα αποδίδεται στις 6.750 στροφές ανά λεπτό και η μέγιστη ροπή 11Nm στις 5.500 σ.α.λ..
BUY NOW
Το νέο κιβώτιο 5-σχέσεων, που αντικαθιστά το παλιότερο 4-σχέσεων, διευρύνει την κλιμάκωση με στόχο τις επιδόσεις και την άνεση στις μεγαλύτερες διαδρομές. Η τελική ταχύτητα είναι 91km/h. Η μηχανική λειτουργία του συμπλέκτη παραπέμπει σε μεγάλη μοτοσικλέτα, ενώ οι τροχοί των 12 ιντσών αυξάνουν την ευελιξία εντός πόλης. Όπως είναι φυσικό, το μικρό μέγεθος του Monkey και η αξιόπιστη ισορροπία του στις χαμηλές ταχύτητες, του επιτρέπουν να ελίσσεται με ευκολία στους συνωστισμένους δρόμους.
Ο κινητήρας επίσης είναι ιδιαίτερα οικονομικός, αφού καταναλώνει 1,5 λτ./100 χλμ. (WMTC mode) χρησιμοποιώντας τεχνολογίες χαμηλών τριβών, όπως ένας έκκεντρα τοποθετημένος κύλινδρος και κοκκοράκι με ρουλεμάν για την κίνηση των βαλβίδων. Το προηγμένο σύστημα ψεκασμού PGM-FI εγγυάται την αποδοτική διαχείριση του καύσιμου μίγματος. Το ανανεωμένο μοντέλο της Honda είναι διαθέσιμο στη χώρα μας και η τιμή απόκτησής του ξεκινά από τα 4.150 ευρώ.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ