Και επίσημα η Triumph αποκάλυψε την Tiger Sport 660, τη μικρότερου κυβισμού τρίκυλινδρη μοτοσυκλέτα στην γκάμα της.
Η νέα Triumph Tiger Sport 660 αποτελεί την πρόταση της βρετανικής εταιρίας στις προσιτές μεσαίου κυβισμού sport touring «γενικής χρήσης» που προσφέρουν χρηστικότητα και ευκολία στους δρόμους της πόλης αλλά και διευρυμένες δυνατότητες εκτός αυτής.
Η Tiger Sport 660, η μικρότερη σε κυβισμό μοτοσυκλέτα με αυτό το όνομα στη γκάμα των Βρετανών, είναι η πρώτη που αξιοποιεί ως βάση τη γυμνή Trident 660 και δανείζεται από αυτή το πλαίσιο και τον κινητήρα της, τις αναρτήσεις με διαφορετικές ρυθμίσεις αλλά και το σύστημα πέδησης.
BUY NOW
Η μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο μοτοσυκλετών εντοπίζεται στο μπικίνι φέρινγκ με την ψηλή ζελατίνα, το διαφορετικό, ψηλότερα τοποθετημένο και φαρδύτερο τιμόνι, αλλά και στην ουρά. Η σέλα έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και εκ πρώτης όψης φαίνεται να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα άνεσης για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη με τον τελευταίο να έχει στη διάθεση του και πρακτικές χειρολαβές.
Η σέλα απέχει από το έδαφος 830 χλστ., 25 περισσότερα σε σχέση με την Trident 660, ενώ μεγαλύτερο παρουσιάζεται το συνολικό μήκος στα 2.071 χλστ. έναντι 2.020 χλστ. Το ρεζερβουάρ είναι επίσης μεγαλύτερο, στα 17 λίτρα έναντι 14 του γυμνού αδελφού μοντέλου, ενώ μεγαλύτερο κατά 17 κιλά παρουσιάζεται και το βάρος στα 206 συνολικά.
Ο αναβάτης προστατεύεται από τα στοιχεία της φύσης από το φέρινγκ, αλλά και τα πλαϊνά πλαστικά που καλύπτουν τα άκρα του ψυγείου και φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί για να εκτρέπουν περαιτέρω τον αέρα που κανονικά θα έφτανε στο πάνω μέρος των ποδιών.
Αλλαγές στον εν σειρά τρικύλινδρο κινητήρα των 660 κ.εκ. δεν υπάρχουν με την απόδοση να αποτελεί κορυφαίο νούμερο για την κατηγορία, σύμφωνα με τη βρετανική εταιρία, και να φτάνει στους 81 ίππους και τα 64 Nm στις 10.250 και 6.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη και σε «κλειστή» έκδοση 47 ίππων για τους αναβάτες που έχουν στην κατοχή τους δίπλωμα κατηγορίας A2.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους διαμέτρου 310 χλστ. που συνεργάζονται με διπίστονες δαγκάνες της Nissin (255 χλστ. και μονή δαγκάνα πίσω), ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι της Showa και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας δίνουν διαδρομές για τους τροχούς στα 150 χλστ.
Στον εξοπλισμό της Tiger Sport 660 περιλαμβάνονται ρυθμιζόμενο traction cotnrol που μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως και δύο προγράμματα οδήγησης που αλλάζουν την απόκριση του κινητήρα και του συστήματος πρόσφυσης του πίσω τροχού. Για πρώτη φορά στην κατηγορία, εκτός από τρεις κυλίνδρους, βλέπουμε επίσης και μοτοσυκλέτα με στάνταρ TFT οθόνη πληροφοριών, η οποία μπορεί να συνδυαστεί με kit συνδεσιμότητας που προσφέρει πρόσβαση και έλεγχο στο κινητό, αλλά και σε action camera.
Η νέα μοτοσυκλέτα της Triumph είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 9.290 ευρώ και μακρύ κατάλογο προαιρετικών αξεσουάρ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ